سرویس: ورزشی
کد خبر: 96884
|
07:21 - 1401/07/25
نسخه چاپی

۲۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی در هفته تربیت بدنی برگزار می شود

۲۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی در هفته تربیت بدنی برگزار می شود
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری بیش از ۲۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی در این استان خبرداد.

به گزارش سبلان ما ، اکبر ورودی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل عصر امروز در جمع خبرنگاران به تشریج برنامه های هفته تربیت بدنی پرداخت و گفت:  برنامه‌های هفته تربیت بدنی از ۲۶ مهرماه تا دوم آبان ماه با همکاری هیات‌های ورزشی و همکاری دیگر نهادها و دستگاه‌ها برای ایجاد نشاط و شادابی و سلامتی در سراسر استان برگزار می شود.

وی همایش ورزش صبحگاهی و همایش پیاده روی ، دوچرخه سواری ، همایش خودروهای تیونیگ ، مسابقات ورزشی مختلف از جمله شطرنج ، بدمینتون ، مچ اندازی، تکواندو ، اسکیت ، ژیمناستیک ، تنیس روی میز ،دارت ،فوتسال ،جودو ،اسکواش ،والیبال ، گلف ،بسکتبال ،تیراندازی ، تنیس و کشتی را از مهم ترین برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در استان ذکر کرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در ادامه افزود:رویکرد برنامه‌های ما در این هفته توسعه و ترویج ورزش برای همه ، برگزاری رقابت های مختلف ورزشی در جهت توسعه ورزش قهرمانی و برنامه‌های فرهنگی با محوریت جوانان خواهد بود و امیدواریم با تحقق این امر گام محکمی برای پیشرفت ورزش برداریم.

ورودی اضافه کرد: توسعه ورزش می تواند برای سلامتی ورزش استان مثمرثمر باشد و اگر سرمایه گذاری در ورزش و فضای های ورزشی را داشته باشیم بدون شک مردم نیز می توانند سلامتی داشته باشند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد