سرویس: اقتصادی
کد خبر: 96896
|
20:37 - 1401/07/26
نسخه چاپی

استاندار اردبیل خبرداد؛

۹۰۰ نفر در سبلان‌پارچه مشغول به کار هستند/ دعوت به کار ۲۰۰ نفر طی یک ماه آینده

۹۰۰ نفر در سبلان‌پارچه مشغول به کار هستند/ دعوت به کار ۲۰۰ نفر طی یک ماه آینده
استاندار اردبیل در جریان بازدید از طرح‌های تولیدی استان گفت: با رفع مشکلات چند ماهه مجموعه سبلان پارچه، هم‌اکنون حدود ۹۰۰ نفر در این مجموعه مشغول به‌کار هستند و مقرر شد ۲۰۰ نفر دیگر نیز در یک ماه آینده دعوت به‌کار شوند.

به گزارش سبلان ما ، در راستای رسیدگی به مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل با همراهی اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و فرمانداران اردبیل و نمین، از ۴ واحد تولیدی و صنعتی شامل کارخانه اشجع‌باتری، کارخانه آرتاپروفیل پیشرو صنعت، کارخانه سوپرسنگ اردبیل و مجموعه سبلان پارچه بازدید کرد.

در این بازدیدها، ضمن گفت‌وگو با سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان، مشکلات و موانع واحدهای تولیدی مذکور و واحدهای آرتاویل‌تایر و خیریه سخای کوثر مورد بررسی قرار گرفته و تصمیماتی برای رفع این موانع اتخاذ شد.

استاندار اردبیل با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای در برخی از واحدهای تولیدی استان، از حمایت جدی و برنامه‌ریزی دولت برای اجرای این طرح‌ها و رفع موانع پیش رو خبر داد.

اتخاذ تصمیماتی برای افزایش تعداد شاغلان سبلان‌پارچه و اشجع‌باتری

سید حامد عاملی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با رفع مشکلات چند ماهه مجموعه سبلان پارچه، هم‌اکنون حدود ۹۰۰ نفر در این مجموعه مشغول به‌کار هستند و مقرر شد ۲۰۰ نفر دیگر نیز در یک ماه آینده دعوت به‌کار شوند و همچنین تصمیماتی در خصوص افزایش تعداد شاغلان مجموعه سبلان‌پارچه تا پایان سال اتخاذ شد.

وی با اشاره به بازدید از کارخانه اشجع‌باتری اردبیل افزود: واحد باتری‌سازی اردبیل از واحدهای تولیدی مهم در سطح کشور است که طرح توسعه آن آغاز شده و نیازمند تأمین برق و گاز است که تصمیماتی در این زمینه گرفته شد و امیدواریم طی ماه‌های آینده ۲۰۰ نفر به تعداد شاغلان این واحد اضافه شود.

اهمیت حمایت از واحدهای فرآوری سنگ در استان اردبیل

استاندار اردبیل افزود: حمایت از واحدهای فرآوری سنگ دارای اهمیت است چراکه استان اردبیل از نظر معادن سنگ جزو استان‌های غنی بوده و استفاده از این ظرفیت و عدم خروج سنگ‌ها از استان به‌صورت خام، نیازمند وجود واحدهای فرآوری است.

عاملی به بازدید از کارخانه سوپرسنگ اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا طی بازدید از واحد فرآوری سنگ اردبیل، برای تأمین سرمایه مورد نیاز جهت توسعه این واحد تصمیماتی گرفته شد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد