سرویس: اقتصادی
کد خبر: 96907
|
19:50 - 1401/07/28
نسخه چاپی

استاندار اردبیل

توسعه ۳۰۰ هکتاری شهرک‌های صنعتی در استان اردبیل

توسعه ۳۰۰ هکتاری شهرک‌های صنعتی در استان اردبیل
استاندار اردبیل با اشاره به نیاز ضروری به توسعه شهرک‌های صنعتی از انجام مقدمات و مکان‌یابی برای توسعه بیش از ۳۰۰ هکتاری شهرک‌های صنعتی در نقاط مختلف استان خبر داد.

به گزارش سبلان ما ، سید حامد عاملی در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان اظهار کرد: با توجه به محدودیت زمین و زیرساختهای مورد نیاز برای توسعه شهرک‌های صنعتی در استان، اقدامات لازم در این زمینه انجام شده به طوری که هم اکنون اقدامات زیرساختی برای ایجاد یک شهرک صنعتی ۶۰ هکتاری در حال اجرا بوده و احداث دو شهرک دیگر ۶۰ هکتاری و ۹۰ هکتاری نیز در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی از جمله مهم ترین اقدامات لازم برای توسعه استان بوده و کمک به توسعه شهرک های صنعتی و همچنین شهرک‌های صنعتی خصوصی از جمله اولویت‌های این حوزه است.

استاندار اردبیل در ادامه مصوبه دولت مبنی بر تغییر کاربری رایگان و کمک به ایجاد زیرساخت‌ها در شهرک های صنعتی خصوصی را گامی مهم در راستای حمایت از سرمایه گذاری عنوان کرد.

عاملی با اشاره به برخی قوانین و مقررات دست و پاگیر در حوزه سرمایه گذاری ، توجه به اصلاح این قوانین را ضروری دانست و افزود: از جمله این مقررات پرداخت هزینه برای نظام مهندسی در خصوص نقشه تاسیسات ، مکانیک و برق است که بر اساس تفاهم نامه‌ای با نظام مهندسی در استان، اقدامات مربوط به کاهش هزینه‌های دریافتی انجام شده است.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد