سرویس: اقتصادی
کد خبر: 96913
|
21:39 - 1401/07/29
نسخه چاپی

کارخانه پنبه بابک مغان جعفرآبادمغان حریق شد

کارخانه پنبه بابک مغان جعفرآبادمغان حریق شد
مدیر کارخانه بابک مغان جعفرآباد از آتش سوزی در کارخانه پنبه این شهر خبرداد و گفت: وجود ضایعات بیش از حد استاندارد در پنبه خریداری شده و اصطکاک ناشی از آن در درون دستگاه‌ها منجر به آتش سوزی در این کارخانه شده است.

به گزارش سبلان ما ،  بهنام وطن خواه  مدیر کارخانه بابک مغان جعفرآباد از  وقوع آتش‌سوزی بدلیل ضایعات بیش از حد پنبه در این کارخانه خبرداد و گفت: مأموران آتش‌نشانی جعفرآباد و روستاهای تابع برای اطفای حریق در محل حاضر شدند.

وی با اشاره به اینکه ساعت ۶ عصر این کارخانه دچار آتش‌سوزی شد، افزود: در این حادثه اکیپ آتش نشانی از شهرجعفرآباد و روستای اطراف به همراه مأموران آتش نشانی در تلاش بودند که پس از ساعت‌ها تلاش، موفق به مهار و اطفای آن شدند.

بهنام وطن خواه  تصریح کرد: این حریق در پنبه انبار شده محوطه کارخانه رخ داده بود با تلاش و همکاری فرماندار شهرستان بیله سوار ،بخشدار جعفرآباد اکیپ آتش‌نشانی و همکاری اهالی حریق شد.

با وجود وزش باد نسبتا شدید در سایه  تلاش های بموقع اکیپ آتش نشانی شهرداری ها جعفر آباد و بیله سوار و  روستاهای بابک خلیفه لو و روح  کندی ضمن اطفای حریق ضایعات پنبه در این کارخانه  از سرایت آتش به پنبه انبار شده در محوطه این کارخانه جلوگیری شد .

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد