سرویس: ورزشی
کد خبر: 96944
|
17:09 - 1401/08/04
نسخه چاپی

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل خبرداد:

ساماندهی بیش از ۲۵ هزار ورزشکار در اردبیل

ساماندهی بیش از ۲۵ هزار ورزشکار در اردبیل
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل گفت: در ۶ ماهه اول امسال ۲۵ هزار و ۶۰۷ ورزشکار در این شهرستان بیمه ورزشی و سازماندهی شدند.

به گزارش سبلان ما ،جمال پیله‌ور  رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه های ورزش و جوانان شهرستان اردبیل پرداخت و گفت: در ۶ ماهه اول سالجاری ورزشکاران اردبیلی به ۳۳ مسابقه بین المللی و ۳۳ مسابقه کشوری در رشته های مختلف ورزشی اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور ورزشکاران اردبیلی در اردوهای تیم ملی اظهار کرد: همچنین در این مدت ورزشکاران اردبیلی به ۴۸ اردوی تیم ملی در رشته‌های مختلف ورزشی دعوت شده و حضور یافتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل با بیان اینکه در ۶ ماهه اول امسال ۲۳ مسابقه استانی در رشته‌های مختلف ورزشی به میزبانی اردبیل برگزار شده است، اضافه کرد: همچنین در این مدت بیش از ۱۳۰ مسابقه ورزشی در رشته‌های مختلف در اردبیل برگزار شده است.

به گفته پیله‌ور درحال حاضر ۱۳ تیم فوتبال و فوتسال از شهرستان اردبیل در رده‌های مختلف سنی در مسابقات کشوری حضور دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان اردبیل برگزاری ۳۷جشنواره ورزشی و ۲۵ همایش پیاده روی در مناسبت‌های مختلف را از جمله دیگر اقدامات اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل در این مدت عنوان کرد.

وی همگانی کردن ورزش را از جمله اولویت های اداره ورزش و جوانان برشمرد و ادامه داد: در همین راستا ۱۵ ایستگاه ورزشی در نقاط مختلف شهرستان اردبیل با هدف همگانی کردن ورزش در جامعه و ایجاد شور و نشاط اجتماعی راه‌اندازی شده است.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد