سرویس: ورزشی
کد خبر: 96976
|
00:25 - 1401/08/08
نسخه چاپی

مسابقات انتخابی کاراته بسیج استان گرامیداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل+عکس و فیلم

مسابقات انتخابی کاراته بسیج استان گرامیداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل+عکس و فیلم
معاون تربیت بدنی سپاه حضرت عباس(ع) از برگزاری مسابقات انتخابی کاراته بسیج استان اردبیل خبرداد و گفت: تیم شهرستان پاس آباد در این دوره از مسابقات به عنوان قهرمانی دست یافت.

شاهین زارعی معاون تربیت بدنی سپاه حضرت عباس(ع) در گفتگو باسبلان ما ، از برگزاری مسابقات انتخابی کاراته بسیج استان گرامیداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل با حضور کاراته کاران شهرستان های استان در سالن شهید ارمکان اردبیل خبرداد و گفت: منتخبین این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری که در استان همدان برگزار خواهد شد اعزام می شوند.

وی هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را حفظ و ارتقای آمادگی کاراته کاران بسیجی عنوان کرد و گفت:این مسابقات در راستای برگزاری کنگره ملی 3400 شهید استان در اردبیل برگزار شد.

معاون تربیت بدنی سپاه حضرت عباس(ع) در ادامه سخنان خود به معرفی منتخبین این دوره از مسابقات پرداخت و گفت:در بخش کمیته در وزنمنهای ۶۰ علیرضا اختری از شهرستان  پارس آباد  به مقام اول دست یافت و  رضا خدمتی از شهرستان اردبیل  دوم شد.

وی گفت: در وزن منهای ۶۷ نیز  امیرحسین یوسفی از شهرستان پارس آبادبه مقام نخست دست یافت، ساسان حسن زاده از شهرستان اردبیل  دوم شد و  مهدی آقایی از شهرستان مشگین شهر به مقام سوم دست یافت.

زارعی به منتخبین وزن منهای ۷۵ نیز اشاره کرد و گفت: امیرحسین دلیر از شهرستان پارس آباد  به مقام اول دست یافت و نیما بی بابک از شهرستان مشکین شهر دوم شد.

وی گفت در وزن مثبت 75 نیز  شروین فخیمی از شهرستان پارس آباد  اول شد و  مهدی محمدزاده از مشگین شهر به عنوان دومی دست یافت.  

معاون تربیت بدنی سپاه حضرت عباس(ع) به منتخبین وزن منهای 84 اشاره کرد و گفت:بهرام فولادی از شهرستان پارس آباد  اول شد و محمد رضا فولادی  از شهرستان اردبیل به مقام دوم دست یافت.  

وی افزود: در وزن مثبت 84 نیز مهیار حیدری از شهرستان پارس آباد  اول شد،داوود رمضانی از شهرستان مشگین شهر دوم شد و امیرمحمد متین از شهرستان اردبیل  به مقام سوم دست یافت. 

معاون تربیت بدنی سپاه حضرت عباس(ع) به منتخبین وزن ازاد این دوره از مسابقات نیز اشاره کرد و گفت:محمدرضا فولادی از شهرستان اردبیل در جایگاه نخست ایستاد، رضا خدمتی از شهرستان اردبیل دوم شد و  ساسان حسن زاده از شهرستان اردبیل  در رده سوم ایستاد.

وی به بخش کاتا نیز اشاره کرد و گفت: در این بخش نیز علی اصغر دولت خواه  در جایگاه نخست ایستاد.

زارعی گفت:در مجموع تیم منتخب هییت کاراته شهرستان بسیج پارس آباد به عنوان قهرمانی دست یافت ،تیم منتخب هییت کاراته بسیج اردبیل مقام دوم شد و تیم منتخب هییت کاراته بسیج شهرستان مشگین شهر  به عنوان سوم ایستاد.

معاون تربیت بدنی سپاه حضرت عباس(ع)  در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد:نفرات اول  این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری بسیج که ۱۸ الی ۲۱ آبان ماه سال جاری  در همدان برگزار خواهد شد اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ج