سرویس: سیاسی
کد خبر: 96982
|
11:56 - 1401/08/08
نسخه چاپی

بیانیه مجمع همفکری علوی و فاطمی سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل در محکومیت تروریستی شاهچراغ

بیانیه مجمع همفکری علوی و فاطمی سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل در محکومیت تروریستی شاهچراغ
مجمع همفکری علوی و فاطمی سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل با صدور بیانیه ای جنایت هولناک و تروریستی شاهچراغ شیراز را محکوم کرد.

به گزارش سبلان ما ، مجمع همفکری علوی و فاطمی سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل با صدور بیانیه ای جنایت هولناک و تروریستی شاهچراغ شیراز را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:

بار دیگر دست دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی از آستین گروهک‌های تروریستی سلفی و وهابی بیرون آمد وعداوت و کینه ورزی آنان نسبت به ایران و ایرانی مشهود تر شد. دشمنانی که به خاطر مشغول بودن عناصر امنیتی به آشوبگران و اغتشاش گران از فضای غبارآلود به وجود آمده سواستفاده کرده و این جنایت هولناک را مرتکب شدند .

جریان تکفیری تروریستی داعش که زاده تفکر ضد ایرانی و اسلامی آمریکا و سعودی است، اینبار دستش به خون انسان‌های بی گناهی آغشته شد که مشغول راز و نیاز و سجود در برابر معبود خویش بودند و چه رذالتی بالاتر از آنکه برای دستیابی به اهداف شوم خود ،خون زنان ، مردان و کودکان بی دفاع را در حرم اهل بیت رسول الله ( ص) بر زمین بریزند. این جنایت هولناک نشان داد که جریان اغتشاش گران و براندازان با جنایت کاران وهابی و داعشی یک هدف را دنبال می کنند .

ما دانش آموزان بسیجی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گل گون کفن این حادثه علی الخصوص دانش آموزان شهید به نامهای علی اصغر لری گویینی ، آرشام سرایداران و محمدرضا کشاورز با همدردی در مصیبت و عزای جانکاه کودک معصوم و بیگناه آرتین سرایداران که مظلومانه پدر و مادر و برادر خویش را از دست داده و خود نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفته است به نیابت از تمام دانش آموزان و ملت مسلمان ایران با محکوم کردن این حادثه تروریستی و دیگر حوادثی که با هدایت و حمایت گروهک ها، عناصر و رسانه وابسته به آمریکا، اروپا، رژیم صهیونیستی و شیخ نشین های منطقه صورت  می گیرد، اعلام می داریم که نوجوانان و جوانان ایران زمین، اینگونه حرکات مذبوحانه را ناشی از ضعف در میدان و ناتوانی در تقابل با نیروهای پرتوان کشورمان دانسته راه نجات و سعادت این کشور تنها در سایه همدلی و وحدت میسر می باشد و موکدا از دستگاههای امنیتی و نظامی کشور تقاضا داریم در برخورد با اغتشاش گران  و برهم زنندگان امنیت با جدیت برخورد نموده و انتقام این شهدا را از ایشان بگیرند .

 

انتهای پیام/ج

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد