سرویس: سیاسی
کد خبر: 970
|
12:30 - 1391/08/11
نسخه چاپی

بحث برادران لاريجاني در جمع خانوادگي چگونه شیرین می شود؟

بحث برادران لاريجاني در جمع خانوادگي چگونه شیرین می شود؟
معمولا وقتی همه در منزل مادر جمع می شویم خط سیر خاصی در بحث ها طی می شود.بعد از احوالپرسی و بحث های خانوادگی ، جلسه فورا به بحث های سیاسی روز کشیده می شود. در جمع ما(دکتر جواد،آقا شیخ صادق،دکتر باقر و من) یک مساله فکری و نظری طرح می شود و بحث در می گیرد.

به گزارش سبلانه به نقل از افکارنیوز، خانواده لاريجاني ها به سبب حضور برادران در سمت هاي مختلف همواره محل توجه رسانه ها و افكار عمومي بوده اند. آنچه كه در كنار اين حضور برجسته به چشم مي آيد تفاوت عرصه هاي حضور اجتماعي هركدام از برادران است؛ يكي در كسوت رياست مجلس شورای اسلامی و يكي در راس قوه قضاييه و ديگري دانشگاه علوم پزشكي و...

لذا با توجه به اين تفاوت جالب است كه بدانيم برادران در جمع هاي خانوادگي خود درباره چه موضوعاتي با هم گفت و گو مي كنند و محورهاي بحث شان درباره چيست.

دکتر علی لاریجانی در یک جلد کتاب خاطرات روزانه ای که منتشر کرده است مباحث مختلفی را مطرح ساخته که خواندن آنها در شرایط فعلی جالب و دارای نکات قابل تاملی است. وي در خاطرات يكي از روزهاي خود به اين موضوع جمع خانوادگي اشاره مي كند.

رييس مجلس در یکی از صفحات این کتاب می نویسد: "معمولا وقتی همه در منزل مادر جمع می شویم خط سیر خاصی در بحث ها طی می شود.بعد از احوالپرسی و بحث های خانوادگی ، جلسه فورا به بحث های سیاسی روز کشیده می شود. در جمع ما(دکتر جواد،آقا شیخ صادق،دکتر باقر و من) یک مساله فکری و نظری طرح می شود و بحث در می گیرد.

امشب بعد از نماز مغرب و عشاء دو ساعت درباره اعتباریات و منشا آن بحث شد. جر و بحث های شیرینی در میان صحبت ها رخ داد که خالی از لطف نبود.مخصوصا وقتی دکتر جواد در بحث عصبانی می شود، شیرین تر می شود!"

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد