سرویس: سیاسی
کد خبر: 97016
|
05:46 - 1401/08/13
نسخه چاپی

معاون امور مجلس رئیس جمهور:

قوای سه گانه، به مماشات با اغتشاشگران پایان دهند/ اجازه تکرار تاریخ و ترور مردم مظلوم به استکبار را نخواهیم داد

قوای سه گانه، به مماشات با اغتشاشگران پایان دهند/ اجازه تکرار تاریخ و ترور مردم مظلوم به استکبار را نخواهیم داد
معاون امور مجلس رئیس جمهور به لزوم برخورد قاطعانه قوای سه گانه با برهم زنندگان امنیت و آرامش مردم تاکید کرد و گفت: مطالبه امروز مردم، برقراری امنیت، برخورد قاطع با اغتشاشگران و حل مشکلات معیشتی است، بنابراین مسئولان باید به مماشات با اغتشاشگران پایان داده و امنیت در کشور را برقرار کنند تا تیم اقتصادی دولت نیز با کار جهادی به جبران عقب ماندگی ها بپردازد.

سید محمدحسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور در حاشیه نشست کانون دانشگاهیان ایران اسلامی اردبیل در گفتگو باسبلان ما، به حوادث اخیر و لزوم برخورد سریع و قاطعانه قوای سه گانه با برهم زنندگان امنیت و آرامش مردم شد و گفت: مطالبه امروز مردم برقراری امنیت در کشور، برخورد قاطع با اغتشاشگران و حل مشکلات معیشتی است، بنابراین مماشات با معترضین باید پایان یافته و تامین کنندگان امنیت کشور در  سریعترین زمان ممکن به وضعیت موجود پایان دهند تا تیم اقتصادی دولت نیز در امنیت و ارامش با کار جهادی ضمن  جبران عقب ماندگی های کشور در دولت گذشته به وضعیت اقتصادی کشور نیز سامان دهند.

وی با بیان اینکه دشمنان با ترفندهای رسانه ای در جنگ ترکیبی اخیر، نقاط قوت نظام را مورد هدف قرار دادند، گفت: بدون سواد رسانه ای،دنیا تیره و تار است چراکه هدف دشمن ایجاد دنیای تاریکی است تا با تشدید نارضایتی ها ضعف ها را نمایان تر کند تا اهدافش محقق شود.

حسینی به نظام تعلیم و تربیت نیز اشاره کرد و گفت: بروز نارضایتی های فعلی در سطح جامعه بیانگر ضعف ما در امر تعلیم و تربیت است چراکه اگر روی کودکان و نوجوان از همان ابتدای ورود به کودکستان کار می شد،  مبانی اعتقادی نوجوانان تقویت می شد شاهد بروز چنین رفتارهای هنجارشکن از سوی نوجوانان در کشور نبودیم.

وی به ابعاد اغتشاشات طی یک ماهه گذشته اشاره کرد و گفت: ایجاد راه بندان، توزیع اسلحه در بین آشوبگران و آموزش جنگ شهری به معترضین و افراد اغفال شده، بیانگر این مهم است که طراحی های انجام گرفته توسط استکبار برای براندازی پیچیده، دقیق، حساب شده است.

حسینی اتش زدن بانک ها در عرض 5 دقیقه را بیانگر برنامه ریزی و آموزش اغتشاشگران در خارج و داخل کشور  دانست و گفت: همه این فعالیت ها نشان دهنده آموزش دقیق و منسجم گروه های تروریستی از جمله کومله، پژاگ، پاک و امثال آن برای براندازی است.

وی از اغتشاش و آشوب به عنوان آخرین تیر دشمن برای متوقف کردن حرکت های رو به جلوی نیروهای انقلابی برای جبران عقب ماندگی های تاریخی نام برد و گفت: تاریخ می گوید که  دشمنی دشمنان با نظام و مردم ما پایان ناپذیر است بنابراین ما نیز باید ضمن همگام شدن با آخرین نوآوری ها و تحولات علمی جهان، در راستای ارتقای بصیرت دینی، سیاسی،  تقویت روحیه مشارکت های اجتماعی و مبانی اعتقادی و فکری نسل جوان و پیش رو بکوشیم چراکه سواد سیاسی در کنار سواد رسانه ای عامل بازدارندگی مردم برابر فتنه های دشمنان در فضای غبارآلود مجازی است.

قوای سه گانه، به مماشات با اغتشاشگران پایان دهند

نماینده امور مجلس رئیس جمهور  با بیان اینکه  مماشات با اغتشاش گران به صلاح مردم و کشور نیست، گفت: هر سه قوه باید بصورت منسجم وارد میدان شوند چراکه امنیت مهمترین مسئله برای مردم است.

وی به مشکلات معیشتی مردم در برهه فعلی اشاره کرد و گفت: دشمن در صدد است با فرصت سازی از مشکلات معیشتی مردم با راه اندازی اغتشاشات در راه پیشرفت کشور خلل ایجاد کرده و با متوقف کردن حرکت های رو به جلوی ایران در منطقه و جهان به اهداف خود برسد.

حسینی تلاش های مضاعف دولت فعلی در حل مشکلات مردم را یادآور شد و گفت: دولت فعلی با درک همه شرایط و مسائل بدون توجه به اغتشاشات و آشوب ها به حرکت رو به جلوی خود ادامه می دهد تا دشمن نتواند با فرصت طلبی های خود خللی در اداره کشور وارد کند.

وی از سفر رئیس جمهور در اوج اغتشاش و بحران به استان زنجان خبرداد و گفت: در این سفر کاری، نیروگاه برق زنجان که تامین برق مورد نیاز 5 استان را عهده دار است افتتاح شد تا نشان داده شود اعتشاشات اخیر نمی تواند مانعی در مسیر پیشرفت کشور ایجاد کند.

نماینده امور مجلس رئیس جمهور به وحشی گری های اغتشاشگران در مواجهه با نیروهای امنیتی، بسیج و مردم اشاره کرد و گفت: آشوبگران آموزش دیده با خصومت و کینه عمیق برگرفته از خوی استکباری وارد میدان شدند و جنایات اخیر در اقصی نقاط کشور از جمله وقایع کردستان و کرج و شهر کوچک شیروان حکایت از عمق ماجرا دارد بنابراین امروز مماشات با فتنه گران معنا و مفهوم ندارد و تامین کنندگان امنیت برای جلوگیری از آسیب بیشتر به مردم باید سریعا وارد میدان عمل شده و به غائله پایان دهند.

وی در ادامه سخنان خود به اهمیت جهاد تبیین در برهه فعلی اشاره کرد و گفت: باید در میدان اثرگذار بود و با کارهای جهادی به مردم به ویژه حاضران در صحنه اعتراضات، عملا نشان داد که دولت و مجلس دغدغمند مشکلات مردم هستند و برای رفع آنها شبانه روز تلاش می کنند.

اجازه تکرار تاریخ، و ترور مردم مظلوم به استکبار را نخواهیم داد

حسینی ترور بیش از 17هزار  نفر از مردم و مسئولان از ابتدای انقلاب تاکنون بدست عوامل استکبار و گروهک های معاندین و منافقین را یادآور شد و گفت: امروز روا نیست تاریخ برای مردمی که همه هستی خود را تقدیم اسلام و انقلاب کرده و با نظام و ولایت فقیه همراه هستند دوباره  تکرار شود و گروه های تروریستی چون کومله و ریگی، منافقین و سلطنت طلب ها با ایجاد رعب و وحشت در مردم به غارت اموال مردم بپردازند.

وی دست های پشت پرده آمریکا و انگلیس و سرویس های جاسوسی استکبار همچون سیا و موساد و ارتجاع عرب در حوادث اخیر را متذکر شد و گفت: حوادث اخیر بیانگر اوج کینه و نفرت استکبار از ایران اسلامی است، چراکه به خوبی میداند ایران قوی برابر با مقابله ملت های آزادی خواه با غرب است و جبهه مقاومت نیز برهم زننده  منافع استکبار در معادلات جهانی است.

نماینده امور مجلس رئیس جمهور در پایان سخنان خود از مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی جهت حضور پرشور و دشمن شکن در راهپیمایی یوم الله سیزده ابان دعوت کرد و گفت: اینبار نیز مردم با حضور پر صلابت خود ضمن اعلام حمایت از نظام، از مسئولان کشور برخورد قاطع با برهم زنندگان امنیت و آرامش را خواستار خواهند شد و مسئولان به ویژه تامین کنندگان امنیت نیز باید پاسخگوی اعتماد مردم و مطالبه حق ملت بصیر ایران باشند.

 

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد