سرویس: سیاسی
کد خبر: 97023
|
14:52 - 1401/08/13
نسخه چاپی

امام جمعه بیله سوار:

دولت های غوطه ور در مشکلات، برای ملت ما نسخه نپیچند/ مشکلات ایران، بدست توانمند ایرانی ها حل می شود

دولت های غوطه ور در مشکلات، برای ملت ما نسخه نپیچند/ مشکلات ایران، بدست توانمند ایرانی ها حل می شود
امام جمعه بیله سوار به تبیین فلسفه ی شعار "مرگ بر آمریکا" پرداخت و گفت: ما مرگ بر آمریکا می گوییم برای اینکه اینان جنایتکارانی هستند که در طول تاریخ و در کشورهای مختلف بویژه خاورمیانه هر زمانی وارد شدند دستانشان به خون مردم بیگناه و مظلوم منطقه آغشته شده است.

به گزارش سبلان ما ، حجت الاسلام جابر عزیزی امام جمعه بیله سوار در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهر گفت: انسان باید در طول حیات، از خود این این سه سوال را بپرسد که از کجا آمده در کجا قرار گرفته و به کجا خواهد رفت‌. اگر به این سه سوال اساسی پاسخ دهد هم در این دنیا و هم در آخرت به سعادت ابدی خواهد رسید و رستگار خواهد شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور و باصلابت اقشار مختلف مردم بویژه دانش آموزان این منطقه در راهپیمایی یوم الله ۱۳آبان گفت: برخلاف پیش بینی دشمنان و در راس آن آمریکا و مزدوران وابسته به آن در خصوص کم رونق دادن این راهپیمایی، مردم قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور باصلابت و پرشور خود بار دیگر برگ دیگری از حماسه آفرینی های خود را در تاریخ این این کهن دیار ثبت نموده و برای همیشه پوزه دشمنان را به خاک مالیدند.

حجت الاسلام عزیزی ادامه داد: امروز مردم با حضور خود به دنیا این پیام مهم را مخابره کردند،که آمریکا و تمامی مزدوران وابسته به آنان، هیچ غلطی نمی توانند بکنند و مردم را از نظام و انقلاب و شهدا جدا کنند و بر اراده استوار آنان کوچکترین تاثیری بگذارند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار در خصوص فلسفه ی شعار "مرگ بر آمریکا" افزود: ما مرگ بر آمریکا می گوییم برای اینکه اینان جنایتکارانی هستند که در طول تاریخ و در کشورهای مختلف بویژه منطقه خاورمیانه هر زمانی وارد شدند دستانشان به خون مردم بیگناه و مظلوم منطقه آغشته شد و با خود ناامنی به منطقه آ‌وردند و باید یک روزی در قبال جنایت های بی رحمانه خود به تمام دنیا پاسخگو باشند.

وی افزود: خود آمریکا و دولت های غربی در داخل خودشان بر سر حل مسائل و مشکلات خود عاجز مانده اند حالا چه شده است که کاسه داغ تر از آش شده و برای مشکلات ما نسخه پیچی میکنند. اگر در کشور ما کمبودها و کاستی هایی هم باشد با دستان مسئولان جهادی و انقلابی خودمان حل خواهد شد. که جا دارد از همین تریبون تذکر جدی هم به مسئولان ناکارآمد بدهم و آن اینکه نظام جمهوری اسلامی جای  مسئولان ناکارآمد نیست و باید سریعا مسئولان ناکارآمد جای خود را به نیروهای انقلابی و جهادی بدهند و بیشتر از این با ناکارآمدی خود،برای نظام هزینه ایجاد نکنند.

امام جمعه بیله سوار در پایان با تشریح بیانات حکیمانه و راهبردی مقام معظم رهبری  در دیدار اخیر با دانش آموزان سراسر کشور افزود: نقطه مرکزی بیانات معظم له در این دیدار،عدم تکرار خطاهای گذشته و مهم ترین شاخص جبران خطاها،کنار گذاشتن مسئولان ناکارآمد است که حلقه مفقوده کشور در زمان کنونی میباشد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد