سرویس: سیاسی
کد خبر: 97024
|
15:06 - 1401/08/13
نسخه چاپی

همگام با سیزده آبان در اردبیل3؛

شکوه حماسه مردم اردبیل در راهپیمایی سیزده آبان/ نه به اغتشاشات، شعار امروز استکبارستیزان اردبیل بود+ عکس

شکوه حماسه مردم اردبیل در راهپیمایی سیزده آبان/ نه به اغتشاشات، شعار امروز استکبارستیزان اردبیل بود+ عکس
اردبیلی ها در جای جای استان اردبیل با مشت هایی گره کرده که بیانگر خشم و انزجار خود از دسیسه های روز افزون استکبار جهانی بود خواستار توقف مماشات با اغتشاشگران شدند.

به گزارش سبلان ما ، مردم ولایتمدار استان اردبیل از اقصی نقاط استان  با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان بار دیگر ضمن خلق حماسه ای کم نظیر با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا تجدید میثاق کردند.

اردبیلی ها در جای جای استان اردبیل با مشت هایی گره کرده که بیانگر خشم و انزجار خود از دسیسه های روز افزون استکبار جهانی بود خواستار توقف مماشات با اغتشاشگران شدند.

راهپیمایان اردبیلی ضمن فریاد مرگ بر آمریکا خواستار برخورد قاطع مسئولان کشور با برهم زنندگان امنیت و آرامش کشور شده و حمایت خود از نیروهای مخلص و ایثارگر بسیج و نیروی انتظامی که در 50 روز گذشته خسارت های زیادی را متحمل شدند اعلام کردند.

سید‌محمد حسینی معاون رییس جمهور در امور مجلس در پایان راهپیمایی شکوهمند مردم دارالارشاد اردبیل به تبیین وقایع اخیر پرداخت و گفت: سرمنشا حوادث اخیر در کشور آمریکا است و همراهی و نقش‌آفرینی سفارتخانه کشورهای اروپایی و برخی افراد فریب خورده و افرادی که پشت تابلو قومیت‌ها خود را پنهان کرده و فحاشی می‌کنند، نشان می‌دهد که دستوالعمل این کارها از قبل برنامه‌ریزی شده و به این‌ها القا می‌شود.

حسینی تصریح کرد:  نظام اسلامی همواره با برخی انتقادات و اعتراض‌ها همراه بوده و در سال‌های گذشته تجمع معلمان و کارگران را شاهد بودیم که مسئولین نیز گوش شنوای این افراد بودند اما تخریب اموال عمومی اتفاق نیفتاد و بعد از گذشت ۵۰ روز از حوادث اخیر که نیروی نظامی و  انتظامی خویشتن داری کرده‌اند اتمام حجت انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه دشمن در مقابل دستاورد‌های انقلاب اسلامی جنگ رسانه‌ای بزرگی را شروع کرده است، افزود: افزایش تبادلات ما با کشورهای همسایه، آمریکای لاتین در کنار پیشرفت و همگرایی ملت و قوای سه‌گانه و پایان وابستگی به غرب باعث خشم دشمن شده است.

معاون رییس جمهور در امور مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در جهاد تبیین به خوبی عمل نکرده‌ایم گفت: هیاهوی رسانه‌های غربی اجازه نمی‌دهد که پیشرفت و دستاورد‌های انقلاب به گوش مردم برسد.

حجت الاسلام سیدمحسن محسنی  معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل  که سخنران مراسم استکبارستیزی یوم الله سیزده آبان در شهرستان خلخال گفت: زنده نگهداشتن ۱۳ آبان و برگزاری راهپیمایی در این این روز احیا و حفظ ارزش‌های انقلاب و دستاوردهای شهدای والامقام کشور اسلامی ایران است. 

وی به برنامه اعتشاشات در ایران اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه  این برنامه ها با حمایت ۳۶ کشور خارجی  از پیش تعیین شده بود، گفت: دشمن برای بزرگنمایی این گونه اغتشاشات در کشور با بهره‌گیری از قدرت رسانه‌ای خود هر دو دقیقه یک دروغ بزرگ می‌گوید که همین امر نیز موجب لکه‌دار شدن حیثیت خبری و رسانه‌ای شبکه‌های خبری غربی و دشمن ملت ایران شده است.

وی به تعدادی از دروغ پراکنی دشمنان اشاره کرد و گفت: برملا شدن دورغ های شاخدار رسانه های وابسته به استکبار آنها را بی آبرو و ماهیت پلیدشان را بیش از گذشته افشا کرد.

 راهپیمایی مردم پارس آباد در سیزده آبان

 

پیر و جوان همه یکصدا خشم و انزجار درونی خود را از استکبار اعلام و با حمل پلاکاردها و دست نوشته‌ها و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل با حضور حماسی خود برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزودند.

راهپیمایی مردم مشگین شهر در یوم الله سیزده آبان

راهپیمایی مردم  خلخال و خورش رستم در یوم الله سیزده آبان

 

 

راهپیمایی مردم شهرستان کوثر در یوم الله سیزده آبان

راهپیمایی مردم شهرستان نیر  در یوم الله سیزده آبان

راهپیمایی مردم شهرستان نمین در یوم الله سیزده آبان

راهپیمایی مردم شهرستان اصلاندوز  در یوم الله سیزده آبان

 

در پایان این مراسم مردم ولایتمدار استان اردبیل ضمن اعلام حمایت از نیروهای نظامی و انتظامی خواستار پایان مماشات با معترضین هنجار شکن و برخورد قاطع با آشوبگران و اغتشاشگران شدند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد