سرویس: سیاسی
کد خبر: 97027
|
20:27 - 1401/08/13
نسخه چاپی

فرمانده جبهه مقاومت؛

افتخارم، جنگ با آمریکا است/طرح مقابله، راه و رسم مقاومت است+فیلم

افتخارم، جنگ با آمریکا است/طرح مقابله، راه  و رسم مقاومت است+فیلم
فرمانده جبهه مقاومت، جنگ با آمریکا را بزرگ ترین افتخار زندگی خود عنوان کرد و گفت: طرح مقابله، راه و رسم مقاومت است و در این میان ایران اسلامی هرآنچه خواسته انجام داده است.

به گزارش سبلان ما ، سردار رحیم نوعی اقدم  عصر امروز در همایش استکبارستیزی که با حضور جمعی از دانشجویان بسیجی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد، به تبیین فلسفه و چرایی بزرگداشت یوم الله سیزده آبان پرداخت و گفت: حافظه تاریخی ملت ایران جنایات استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا علیه ایران اسلامی را فراموش نخواهد کرد.

وی به راه و رسم جهاد و مقاومت اشاره کرد و گفت: طرح مقابله با دسیسه های دشمنان، راه و رسم مقاومت است و ایران اسلامی در 43 سال گذشته به خوبی توانسته با طراحی های بی بدیل با توطئه های استکبار جهانی فراتر از مرزهای کشور مقابله کند.

وی به جنگ داعش در سوریه اشاره کرد و گفت: بزرگترین افتخار من، انتصابم به فرماندهی جبهه مقابله با آمریکا توسط حاج قاسم سلیمانی است.

شاگرد مکتب سلیمانی خود را پرورش یافته مکتب عاشورا  و تربیت یافته مهدی باکری دانست و گفت: آمریکا جرات نگاه چپ به مرزهای ایران اسلامی را ندارد.

سردار نوعی اقدم انهدام پایگاه آمریکایی در  عین الاسد عراق را یادآور شد و گفت: عدم عکس العمل آمریکا در این منازعه، فرصت انهدام کامل استکبار جهانی در منطقه را از ما گرفت چراکه در طرح مقابله ای جبهه مقاومت اندام نیروهای آمریکایی در منطقه و اخراج انها از خاورمیانه بود که دشمن  ذلیل شده از این حمله که فرموده رهبر معظم انقلاب یک سیلی بیشتر نبود، جرات عکس العمل را هم در خود ندید.

وی با بیان اینکه ایران تنها کشوری در جهان است که در 43. سال گذشته برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی ایستاده است، گفت: امروز ایران به الگوی تمام عیار آزادی خواهان جهان تبدیل شده است.

 

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد