سرویس: اقتصادی
کد خبر: 97028
|
08:22 - 1401/08/14
نسخه چاپی

استاندار اردبیل:

سرانه درآمد استان اردبیل نصف میانگین کشوری است/ تدوین نقشه راه اشتغال‌زایی ۳۰هزار نفری برای استان

سرانه درآمد استان اردبیل نصف میانگین کشوری است/ تدوین نقشه راه اشتغال‌زایی ۳۰هزار نفری برای استان
استاندار اردبیل ه مشکلات اقتصادی استان اشاره کرد و گفت: سرانه درآمد استان اردبیل نصف میانگین کشوری است بنابراین مسئله اصلی استان اردبیل بهبود وضعیت اقتصادی است ، به همین منظور یک برنامه جامع و تخصصی در حوزه اقتصادی استان تدوین شده است.

به گزارش سبلان ما ، سیدحامد عاملی استاندار اردبیل صبح امروز در آیین تجلیل از خادمان و خیّران موکب العباس(ع به مشکلات لقتصادی استان اشاره کرد و گفت: سرانه درآمد استان اردبیل نصف میانگین کشوری است بنابراین مسئله اصلی استان اردبیل بهبود وضعیت اقتصادی بوده که به همین منظور یک برنامه جامع و تخصصی در حوزه اقتصادی استان تدوین شده است.

وی افزود: در برنامه اقتصادی جامع و تخصصی استان اردبیل، نقشه راه اشتغال‌زایی ۳۰هزار نفری با توجه به ظرفیت‌های موجود استان پیش‌بینی شده است و این برنامه توسط معاون رئیس‌جمهور بررسی و تأیید شده و حمایت‌های لازم دولت سیزدهم جهت اجرای آن در دستور کار است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: با توجه به این‌که استان اردبیل در حوزه راه‌های مواصلاتی مشکلات اساسی داشته و جزو معدود استان‌هایی است که با بزرگراه به پایتخت کشور متصل نشده، برنامه‌ریزی جامعی در این حوزه انجام و در حال اجرا است تا ظرف ۲ تا ۳ سال آینده وضعیت راه‌های مواصلاتی استان که با محرومیت چند دهه‌ای روبه‌رو بوده، بهبود و ارتقا یابد.

وی افزود: پذیرش مشکلات موجود، اصلاح برخی قوانین و تغییر در برخی روش‌های اجرایی، راه حل مرتفع کردن مشکلات موجود است و باید به این موضوع مهم، نگاه ویژه داشت.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد