سرویس: اجتماعی
کد خبر: 97030
|
17:11 - 1401/08/14
نسخه چاپی

روحانی اهل سنت بندرترکمن:

مردم در میدان جواب دندانشکن به آشوبگران دادند/ برخی افراد نمی‌دانم با چه تفکری خواستار برگزاری رفراندم هستند

مردم در میدان جواب دندانشکن به آشوبگران دادند/ برخی افراد نمی‌دانم با چه تفکری خواستار برگزاری رفراندم هستند
روحانی اهل سنت بندرترکمن گفت: در حوادث اخیر برخی از نوجوانان و جوانان از سر نادانی و یا فریب مزدورانی که در داخل کشور ما هستند به مردم و اموال مردم تعرض کردند و توهین های دردناکی به شئونات اسلام داشتند و مردم به میدان گذاشتند و جواب دندان شکنی را به آنها دادند.

به گزارش سبلان ما ،آخوند یوسف سخندان در گفتگو با گلستان ما گفت: 13 آبان نشان داد که مردم پای کار هستند و این مهم قابل تقدیر و تشکر است.

روحانی اهل سنت بندرترکمن ادامه داد: در حوادث اخیر برخی از نوجوانان و جوانان از سر نادانی و یا فریب مزدورانی که در داخل کشور ما هستند به مردم و اموال مردم تعرض کردند و توهین های دردناکی به شئونات اسلام داشتند و مردم به میدان گذاشتند و جواب دندان شکنی را به آنها دادند.

آخوند سخندان بیان کرد: اگر امپراتوری رسانه ای و رسانه های معاند به نظام و انقلاب کور نیستند می توانستند گوشه ای از این حماسی که مردم به خیابان آمده بودند را در رسانه ها منتشر کنند و مردم قضاوت کنند که شاکله ملت ایران طرفدار کدام است.

وی در خصوص برگزاری رفراندوم واکنش نشان داد و گفت: این افرادی که بیان می کنند رفراندوم برگزار شود نمی دانم با چه تفکری این مسائل را بیان می کنند، در هر کشوری چالش ها و مشکلاتی وجود دارد ولی نمی توان به واسطه این چالش ها پیشرفت های زیاد خوبی که در کشور اتفاق افتاده نادیده گرفت.

این مقام مسئول بابیان اینکه مشکلات اقتصادی نیز در کشور وجود دارد که باید بزرگان و مدیران کشور به فکر حل آن باشند و معیشت مردم امروز بزرگترین دغدغه مقام معظم رهبری است که باید به آن توجه شود.

آخوند سخندان ابراز داشت:  اینکه با چه دیدگاه و تفکر بیان می شود که  رفراندوم برگزار شود نمی دانم ولی برخی مخالف این وضعیت هستند و شاید براساس آن چنین تفکری را بیان می کنند و در این راستا باید تجدید نظری شود و به مسائل کشور تفکر داشته باشند.

وی افزود: باید مسئولان اتاق اندیشه ای برگزار کنند و این مشکلات مردم را حل کنند، بزرگترین دغدغه مردم حل مشکلات مردم است و خداوند این افراد فریب خورده را به راه راست هدایت کنند و ظلم آنهایی که تفکرات انحرافی ایجاد کردند قطعا پایدار نیست.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد