سرویس: سیاسی
کد خبر: 97051
|
14:17 - 1401/08/18
نسخه چاپی

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل:

جوانان عاشورایی، حافظان امنیت و تعالی بخش انقلاب هستند/ دروغ، ذات استکبار است

جوانان عاشورایی، حافظان امنیت و  تعالی بخش انقلاب هستند/ دروغ، ذات استکبار است
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل دروغ پردازی ها و کشته سازی های دشمنان در حوادث اخیر را متذکر شد و گفت: دشمنان همواره به دنبال ایجاد فرصت برای رخنه و نفوذ در بخش های مختلف جامعه هستند تا با شایعه سازی و دورغ پراکنی در بین عموم مردم، با اغفال برخی از جوانان و ایجاد آشوب و اغتشاش، در کشور نا امنی ایجاد کنند.

به گزارش سبلان ما ، حجت الاسلام سید ابراهیم میرعباس زاده دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل پیش از ظهر امروز به همراه جمعی از عوامل اجرایی این ستاد با حضور در منازل خانواده های مصدومان تامین امنیت در حوادث اخیر از احساس مسئولیت و تلاش های آنها در برقراری امنیت قدردانی کرد.

وی در حاشیه این دیدارها در گفتگو با سبلان ما به حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: مهمترین مسئله در حوادث اخیر استفاده دشمنان از فضای مجازی به عنوان بسترساز و هدایت اشوب های اخیر بود.

میرعباس زاده با انتقاد از وضعیت سواد رسانه ای در استان گفت: امروز باید از حوادث اخیر عبرت گرفت و با شناسایی آسیب های موجود در سیستم تعلیم و تربیت با اتخاذ تدابیر لازم به سمت بصیرت افزایی عموم مردم بویژه نوجوانان در مدارس و جوانان در دانشگاهها بیشتر تلاش کرد.

وی دروغ پردازی ها و کشته سازی های دشمنان در حوادث اخیر را متذکر شد و گفت: دشمنان همواره به دنبال ایجاد فرصت برای رخنه و نفوذ در بخش های مختلف جامعه هستند تا با شایعه سازی و دورغ پراکنی در بین عموم مردم، با اغفال برخی از جوانان و ایجاد آشوب و اغتشاش ، نا امنی در کشور ایجاد کنند .

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش های امپراطوری رسانه ای دشمنان در ایجاد نامنی در کشور ما اشاره کرد و گفت: رسانه های معاند با تزریق دلارهای سعودی و صهیونیستی و آمریکایی 24 ساعته به پوشش زنده و مستقیم حوادث ایران از دورترین روستا تا اصلی ترین میادین شهرها می پرداختند و این حکایت از اوج برنامه ریزی دشمنان برای اجیرکردن تعدادی وطن فروش برای ایجاد نا امنی در جامعه دارد.

وی تلاش های جوانان بصیر و آگاه در پشتیبانی از نظام را ستود و گفت: رهروان مکتب عاشورا  بار دیگر اثبات کردن  که تا پای جان پای ارمان های نظام اسلامی ایستاده اند و اجازه تعدی دشمنان به مرزهای جغرافیایی، سیاسی و عقیدتی را به احدی نخواهند داد. جوانان شهر حسینی اردبیل و میهن علوی ایران آگاه هستند و با بصیرت عاشورایی امان نامه های شمر زمان را پاره خواهند کرد.  

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد