سرویس: اقتصادی
کد خبر: 97057
|
09:06 - 1401/08/20
نسخه چاپی

استاندار اردبیل؛

اختصاص ۴۰۰میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به استان اردبیل/ بازگشایی مسیر تونل دوم حیران

اختصاص ۴۰۰میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به استان اردبیل/ بازگشایی مسیر تونل دوم حیران
استاندار اردبیل در بازدید از پروژه تونل دوم حیران اظهار کرد: یکی از پروژه‌های مهم استان اردبیل در موضوع ترانزیت و همچنین ورود و خروج به مرکز استان و رفع گره‌های ترافیکی منطقه، پروژه تونل دوم حیران بوده که این تونل از محل مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان دارای منابع مالی مناسبی است.

به گزارش سبلان ما ، سیدحامد‌ عاملی استاندار اردبیل در بازدید از پروژه تونل دوم حیران اظهار کرد: یکی از پروژه‌های مهم استان اردبیل در موضوع ترانزیت و همچنین ورود و خروج به مرکز استان و رفع گره‌های ترافیکی منطقه، پروژه تونل دوم حیران بوده که این تونل از محل مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان دارای منابع مالی مناسبی است.

وی افزود: در هفته گذشته بیش از ۴۰۰میلیارد تومان برای پروژه‌های مصوب سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل تخصیص داده شد که سهم پروژه تونل دوم حیران هم حدود ۱۵میلیارد تومان بوده و مبلغی دیگری هم تا پایان آذر تخصیص خواهد یافت.

استاندار اردبیل ادامه داد: تأکید ما به نتیجه رساندن و آماده بهره‌برداری شدن این پروژه تا پایان خرداد سال آینده با تلاش پیمانکار و راه‌وشهرسازی استان اردبیل است تا مشکلات ترافیکی مردم به‌ویژه در روزهایی که با موج گردشگر مواجه هستیم، رفع شود.

عاملی تصریح کرد: در حال حاضر بازگشایی کل مسیر تونل به اتمام رسیده و تأخیرها در این زمینه نیز به‌دلیل ریزش‌های حین بازگشایی بوده و کف‌برداری نزدیک به نصف مسیر هم صورت پذیرفته است تا پس از آن لاینینگ نیز سریع‌تر انجام و پروژه آماده بهره‌برداری شود.

وی گفت: امیدواریم با منابع تخصیص‌یافته و همچنین اقداماتی که مقرر شد راه‌وشهرسازی استان اردبیل برای تأمین بخش دیگری از اعتبارات پروژه انجام دهد، شاهد به بهره‌برداری رسیدن هر چه سریع‌تر این پروژه باشیم.

پایان پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد