سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 97088
|
14:49 - 1401/08/26
نسخه چاپی

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:

رویداد تولیدمحتوای بسیج، بستری برای رویش های جوان انقلابی است

رویداد تولیدمحتوای بسیج، بستری برای رویش های جوان انقلابی است
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: رویداد تولیدمحتوای بسیج، بستری برای رویش های جوان انقلابی است و زمینه را برای تولید محتوای دیجیتال فاخر فراهم می کند.

به گزارش سبلان ما ، جهانبخش عطایی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل  در حاشیه بازدید از چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج استان اردبیل بر ضرورت نقش آفرینی قشر جوان در حوزه فضای مجازی و رسانه تاکید کرد و گفت: در جامعه امروزی با توجه به جنگ نرم و هجمه های دشمنان ایران اسلامی باید اقشار جوان و نوجوان کشور به عرصه رسانه و فضای مجازی با جدیت کامل ورود کرده و به نقش آفرینی بپردازند.

وی با اشاره به اهمیت تولید محتوای رسانه ای در کشور، گفت: بحث تولید محتوا در فضای مجازی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است لذا باید با برنامه ریزی های مناسب در این حوزه ورود کنیم.

عطایی برگزاری رویداد بزرگ تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج را فرصتی برای ورود جوانان به عرصه اشتغال دانست و گفت: یکی از مهم ترین مزیت‌ها و فرصت‌های رویداد بزرگ تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج، سوق دادن جوانان و نوجوانان فعال در این عرصه به سمت اشتغال و بازار کار است.

وی تلاش برای تولید محتوای دیجیتال فاخر را امری ضروری دانست و گفت: برای تحقق شعار ایران قوی و فضای مجازی پایدار باید در راستای تولید محتوای دیجیتال و رسانه ای فاخر و در تراز انقلاب اسلامی تلاش جدی شود.

وی با بیان اینکه در استان اردبیل از رویداد مهم تخصصی دیجیتال بسیج استقبال خوبی می‌شود، گفت: در استان اردبیل حضور گسترده و پرشوری در رویداد مهم تخصصی دیجیتال بسیج شده است که نشان دهنده استعدادها و ظرفیت‌های ویژه فعالان فضای مجازی این استان است.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد