کد خبر: 97093
|
01:36 - 1401/08/27
نسخه چاپی

کارشناس انیمیشن ساز و نرم افزار ؛

تولید محتوا در حوزه گردشگری لازمه جذب گردشگران/ مدیریت منابع آب در اردبیل نیازمند استفاده از ظرفیت های نرم افزاری است

تولید محتوا در حوزه گردشگری لازمه جذب گردشگران/ مدیریت منابع آب در اردبیل نیازمند استفاده از ظرفیت های نرم افزاری است
کارشناس انیمیشن ساز گفت: گردشگری و تبلیغات لازمه یکدیگرند که می توان با تولید انمیشن های جذاب توجه اکثریت مسافران را به منطقه مورد نظر جلب کنیم.

به گزارش سبلان ما ، رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج برای چهارمین دوره متوالی در سراسر کشور در بخش های مختلف برگزار می  شود که یکی از اهداف مهم کشف استعداد ها و به چالش کشیدن تولید کنندگان برتر این حوزه در مدت زمان 48  ساعت است.

محمود میرزایی شرکت کننده بخش نرم افزار چهارمین رویداد تولید و محتوای دیجیتال بسیج  در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: برنامه نویسی به نوعی بال و پر دادن به ایده های ذهنی است که تبدیل به نرم افزار کاربردی در جامعه می شود و بنده از سال 2017 در این حوزه مشغول به کار هستم.

وی با اشاره به تولیدات خود در بخش نرم افزار،  افزود: باتوجه به اینکه در استان اردبیل در صنعت کشاورزی و گردشگری زبانزد هستیم می توانیم با استفاده از ظرفیت های نرم افزاری مدیریت منابع آب را تسهیل کنیم و به نوعی گامی کلیدی آبیاری های برداریم اما متاسفانه با حمایت جدی روبه رو نیستیم.

کارشناس نرم افزار گفت: گردشگری به عنوان صنعتی پاک می تواند ثروت را به استان ما تزریق کند و دروازه رونق گردشگری بخش نرم افزار و رسانه است که می توانیم به بهرمندی از اپلیکشین های موبایلی کاربردی اردبیل معرفی کنیم.

وی تصریح کرد: مردم برای رفاه نیازمند برنامه نویسی هستند و برنامه نویسان نیز برای سهل و الوصول امورات مردم باید با سرمایه گذران ارتباط مستمر داشته باشند که این مهم توسط مسئولین می تواند ممکن شود.

آرش باقری شرکت کننده بخش انیمیشن چهارمین رویداد تولید و محتوای دیجیتال بسیج اظهار داشت: برای سومین بار در این رویداد تخصصی شرکت کرده ام و علیرغم این در دور اول رویداد حائر رتبه نشده ام دوباره شرکت کرده و مقام دوم رویداد در بخش انمیشن را کسب کردم.

وی افزود: تولید محتوا یکی از کلیدی ترین خوراک رسانه ها برای انتقال مطالب است که حوزه انیمیشن با گستردگی شبکه های اجتماعی سهم قالب را به خود اختصاص داده و اثر گذاری شگرفی در اذهان مردم دارد.

این کارشناس حوزه انیمیشن گفت: در حوزه کودک و نوجوان یکی از ابزار های امور تربیتی را می توان به بخش پویانمایی اشاره کرد که سرمایه گذاری قابل توجهی در سراسر جهان به آن اختصاص داده شده که امیدواریم در کشور ما نیز ارزش این بخش هنری را بدانیم.

وی تصریح کرد: گردشگری و تبلیغات لازمه یکدیگرند که می توان با تولید انمیشن های جذاب توجه اکثریت مسافران را به منطقه مورد نظر جلب کنیم.

انتهای پیام

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد