سرویس: اجتماعی
کد خبر: 97095
|
09:04 - 1401/08/28
نسخه چاپی

مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل:

فرهنگ مطالعه،منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی می شود/ زوج‌های مسئولیت‌پذیر، قابل اعتمادتر هستند

فرهنگ مطالعه،منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی می شود/ زوج‌های مسئولیت‌پذیر، قابل اعتمادتر هستند
مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: ترویج فرهنگ کتابخوانی در هر جامعه‌ای منجر کاهش آسیب ‌اجتماعی و فرهنگی خواهد شد.

به گزارش سبلان ما ، رضوان باقلاچی مدیرکل دفتر فرهنگی و اجتماعی استانداری اردبیل در مراسم بیست‌و‌چهارمین دوره ملی دانش‌افزایی کتابخانه ها با بیان اینکه ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود، اظهار کرد: ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در هر جامعه‌ای منجر کاهش آسیب ‌اجتماعی، فرهنگی خواهد شد، بنابراین هر جامعه‌ای به کتاب و مطالعه اهمیت دهد در کاهش آسیب‌های اجتماعی موفق خواهد بود. 

وی افزود: توسعه و ایجاد زیرساخت‌های مناسب جهت ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی می‌تواند سرمایه‌گذاری برای کنترل آسیب‌های اجتماعی باشد. 

مدیرکل دفتر فرهنگی و اجتماعی استانداری اردبیل در ادامه با اشاره به مسئولیت پذیری زوجین نسبت به هم در زندگی مشترک، تصریح کرد: مسئولیت‌پذیری از جمله ارزش‌هایی است که جزو معیارهای اساسی یک ازدواج موفق محسوب می‌شود، زوج‌های مسئولیت‌پذیر و وظیفه شناس به علت پاسخ‌گو بودن، قابل اعتمادتر هستند.

باقلاچی ادامه داد: بر عهده گرفتن مسئولیت‌های مختلف در زندگی زناشویی، زوج‌ها را جهت پذیرش هر چه بیشتر مشکلات و مسائل آماده‌تر می‌کند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد