کد خبر: 97099
|
14:41 - 1401/08/28
نسخه چاپی

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

فعالان مجازی مجهز به مبانی سواد رسانه ای شوند/مطالبه گری از مسئولان رسالت اصلی خبرنگاران است

فعالان مجازی مجهز به مبانی سواد رسانه ای شوند/مطالبه گری از مسئولان رسالت اصلی خبرنگاران است
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: باید فعالان رسانه و سایبری مجهز به مبانی سواد رسانه شوند تا مهارت درک ،تحلیل و انتخاب هوشمندانه اخبار را داشته باشند.

 به گزارش سبلان ما ، سردار غلامحسین محمدی اصل پیش از ظهر امروز در نشست هم افزایی با فعالان رسانه و مجازی استان اردبیل که در سالن شهید حیدری سپاه استان اردبیل برگزار شد اظهار داشت: استان اردبیل در طول تاریخ انقلاب و پیش از آن کارنامه درخشانی در رشادت طلبی و یکپارچگی کشور ایفا کرده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن با جنگ ترکیبی و رسانه وارد میدان شده است افزود: جنگ نرم به مراتب پیچیده تر و گسترده تر از جنگ سخت است و از صدر اسلام تاکنون با غبارآلوده کردن فضا سعی در ایجاد خلل درقدرت تصمیم گیری دارد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه امروز نقش یک افسر جنگ نرم با لشکری ده هزار نفری جنگ سخت برابر می کند گفت: جنگ امروز در دنیا جنگ رسانه ای است و انتشار اخبار کذب به عنوان سلاح این نبرد بی رحمانه شناخته می شود.

وی تصریح کرد: باید فعالان رسانه و سایبری مجهز به مبانی سواد رسانه شوند تا مهارت درک ،تحلیل و انتخاب هوشمندانه اخبار را داشته باشند.

محمدی اصل تاکید کرد: اهتمام به مطالبه گری از مسئولان در کنار امید آفرینی و برجسته کردن دستاوردهای انقلاب رسالت مهم خبرنگاران و فعالان رسانه است و هیچگاه این دو مقوله مهم غفلت نشود.


فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بسیج سازندگی امروز در محروم ترین نقاط کشور و استان مشغول خدمت رسانی است و تجهیزات خریداری شده توسط سپاه و خیرین صرفا برای خدمات رسانی به مردم در نظر گرفته شده است. 

انتهای پیام

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد