سرویس: اجتماعی
کد خبر: 97103
|
09:10 - 1401/08/29
نسخه چاپی

معاون برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل:

اجرای 35 طرح‌ در حوزه آب روستایی و عشایری استان اردبیل / ابلاغ ۴۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۱۵ طرح راهسازی روستایی

اجرای 35 طرح‌ در حوزه آب روستایی و عشایری  استان اردبیل / ابلاغ ۴۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۱۵ طرح راهسازی روستایی
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل از ابلاغ ۴۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۱۵ طرح راهسازی روستایی استان خبر داد.

به گزارش سبلان ما ، رضا خوشزاد معاون برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران به طرح های محرومیت زدایی استان اشاره کرد و گفت: این طرح‌ها در راستای محرومیت زدایی روستاهای مربوط به شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، بیله سوار، خلخال، کوثر، مشگین شهر، اصلاندوز، گرمی و انگوت اجرا می‌شود.

وی افزود: همچنین در سال جاری با هدف محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف این استان چهار هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار در بخش راه روستایی، عشایری، تکمیل مجتمع‌های آبرسانی روستایی و عشایری، طرح‌های آبخیزداری، احیای قنوات، احداث خانه بهداشت، مدرسه‌سازی و توجه به سکونتگاه‌های غیررسمی ابلاغ شده است.

خوشزاد گفت: در حوزه سکونتگاه‌های غیررسمی و ساماندهی محلات ناکارآمد شهرهای اردبیل، پارس‌آباد و مشگین‌شهر با محوریت راه و شهرسازی ۱۶ طرح با اعتباری بالغ بر ۴۱۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل با اشاره به بهسازی راه‌های عشایری افزود: ۱۳ طرح در حوزه ترمیم و بهسازی راه عشایری با  ۴۲۰ میلیارد ریال اعتبار از محل محرومیت‌زدایی به استان ابلاغ شده است.

وی طرح‌های حوزه آب روستایی و عشایری  را ۳۵ طرح اعلام کرد و گفت: ۳۱ طرح آبرسانی در قالب پنج مجتمع آبرسانی، چهار طرح تک روستایی با اعتبار ۶۹۰ میلیارد ریال و چهار طرح آبرسانی عشایری هم با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال در بیله سوار، اصلاندوز و انگوت قابل اجرا است.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل همچنین از اختصاص ۸۰ میلیارد ریال در قالب ۱۱ طرح برای احیای قنوات خبر داد و گفت: این طرح‌ها در اردبیل، مشگین‌شهر، خلخال، نمین و گرمی اجرا می‌شود.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد