سرویس: اجتماعی
کد خبر: 97136
|
13:15 - 1401/09/05
نسخه چاپی

با حضور اقشار مختلف بسیج برگزار شد

اجتماع بزرگ اقتدار بسیج در اردبیل + عکس و فیلم

اجتماع بزرگ اقتدار بسیج در اردبیل + عکس و فیلم
اجتماع بزرگ اقتدار بسیج با حضور اقشار مختلف بسیج همزمان با سراسر کشور در مصلی امام خمینی(ره) شهرستان اردبیل برگزار شد.

به گزارش سبلان ما ، اجتماع بزرگ اقتدار بسیج با حضور اقشار مختلف بسیج همزمان با سراسر کشور در مصلی امام خمینی(ره) شهرستان اردبیل برگزار شد.

حبیب زاده فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان اردبیل در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما،  بسیج را  نیروی مردمی توصیف کرد که امتحان خود را در تبعیت از امامین انقلاب با موفقیت پشت سر گذاشته است.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی، زندگی پویایی و حیات  برای جامعه است، گفت: تفکر بسیجی تفکری است که همه به آن نیاز دارند، چرا که در شرایط بحرانی،  راه حل بسیاری از مشکلات ملت است.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان اردبیل در پایان سخنان خود به برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان اردبیل اشاره کرد و گفت: برنامه های محرومیت زدایی بسیج سازندگی در مناطق محروم، کارگاه های اقتصاد مقاومتی برای اقشار کم برخوردار،نشست های بصیرت افزایی و مسابقات متعدد فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه های ناحیه اردبیل به مناسبت هفته بسیج بود.

وی به اجتماع بسیجیان اردبیل در مصلی این شهر نیز اشاره کرد و گفت: همزمان با سالروز تاسیس بسیج مستضعفین اقشار مختلف بسیج در مصلی اردبیل گردهم آمدند تا ضمن نشان دادن وحدت و انسجام خود با گوش جان سپردن به بیانات ولی امر مسلمین در راستای عمل به فرمان رهبر معظم انقلاب در عرصه های مختلف پیشگام شوند.

اجرای سرود گروه مسجد محور الهادی و شعرخوانی از جمله برنامه های اجتماع اقتدار بسیج در اردبیل بود.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد