سرویس: اقتصادی
کد خبر: 97142
|
16:52 - 1401/09/01
نسخه چاپی

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع):

فعالان مراکز علمی، فعالان مراکز رشد و پیشرفت کشور هستند

فعالان مراکز علمی، فعالان مراکز رشد و پیشرفت کشور هستند
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه سلاح ما در این برهه زمانی، کارهای نوآورانه و فناورانه، تحقیق و پژوهش نخبگان است گفت: در حقیقت ما تلاش می‌کنیم این مسیر را به سمت تحقق شعار سال و تشکیل شرکت های دانش بنیان هموارتر کنیم.

به گزارش سبلان ما ،سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل پیش از ظهر امروز در جشنواره جهادگران علم و فناوری که در سالن ولایت برگزار شد، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد اهمیت علم و دستیابی به دانش ، گفت: ما نیز باید در این زمینه فعال باشیم، فعالان مراکز علمی، فعالان مراکز رشد و پیشرفت کشور هستند.

وی افزود: ما از تشویق نخبگان غافلیم، آنها پیشرو عرصه علم و قلم هستند. امروزه دیگر شیوه جنگ تغییر کرده است به طوری که یکی را نیابتی و دیگری را اقتصادی می نامند.

سردار محمدی اصل گفت: سلاح ما در این برهه زمانی کارهای نوآورانه و فناورانه، تحقیق و پژوهش نخبگان است. در حقیقت ما تلاش می‌کنیم این مسیر را به سمت تحقق شعار سال و تشکیل شرکت های دانش بنیان تسهیل کنیم.

فرمانده سپاه استان با بیان اینکه برای رسیدن به عزت و استقلال باید به اقتصاد دانش بنیان و اشتغال زایی اهمیت داده و به آنها بیشتر توجه کنیم، گفت: ما باید افراد مستعد و نخبه هایی را که داریم شناسایی کرده و از آنها حمایت شود و از علم آنها برای پیشرفت کشور بهره مند شویم.

وی افزود: مسئولین باید موانع پیش روی نخبگان و فناوران را بردارند و از آنها حمایت همه جانبه صورت گیرد.

فرمانده سپاه استان اردبیل در پایان سخنان خود تاکید کرد: ما برای تشکیل شرکت های دانش بنیان شعاری به نام نمی شود نداریم. قطعا این امکان در کشور ما با فکر و اندیشه و تلاش و تدبیر میسر است.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد