سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 97145
|
14:17 - 1401/09/06
نسخه چاپی

برترین‌های جشنواره تئاتر منطقه‌ای مشگین‌شهر معرفی شدند

برترین‌های جشنواره تئاتر منطقه‌ای مشگین‌شهر معرفی شدند
هفتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای شهرستان مشگین‌شهر با معرفی برگزیدگان این دوره به کار خود پایان داد.

به گزارش سبلان ما ، هیات داوران در بخش گریم لوح سپاس و هدیه نقدی خود را به مونا ایمان‌پور گریمور نمایش "شکوفه‌های پژمرده" اهدا کرد و در بخش طراحی صحنه نیز مرتضی احمدی و طاهر مرادی برای طراحی صحنه نمایش "نفس" از هیات داوران لوح سپاس و هدیه نقدی جشنواره را دریافت کردند.

همچنین با رای هیات داوران در بخش طراحی آفیش و بروشور لوح سپاس و هدیه نقدی جشنواره به مونا ایمان‌پور برای طراحی آفیش و بروشور نمایش "شکوفه‌های پژمرده" اهدا شد و مریم یعقوبی، لوح سپاس و هدیه نقدی جشنواره را برای طراحی لباس نمایش "کمدی ارتفاعات" به خود اختصاص داد.

در بخش بازیگری زن نیز هاجر مهدویان برای بازی در نمایش "شکوفه‌های پژمرده" رتبه اول بازیگری زن را به خود اختصاص داد و شیرین پرستار برای بازی در نمایش "نفس" دوم شد. همچنین هیات داوران لوح سپاس رتبه سوم بازیگری زن را به همراه هدیه نقدی جشنواره را به فائزه اسمعیل‌زاده برای بازی در نمایش "سگ خوری" اهدا کرد.

در بخش بازیگری مرد هیات داوران جایزه بازیگری اول جشنواره را به وحید مومنی برای بازی در نمایش "کمدی ارتفاعات" اعطا کرد و با اهدای لوح سپاس و هدیه نقدی جشنواره فرید معتمدی بازیگر نمایش "کمدی ارتفاعات" را به عنوان بازیگران دوم جشنواره معرفی کرد ، در این بخش همچنین لوح سپاس و هدیه نقدی جشنواره به محمدرضا مهدویان برای بازی در نمایش "شکوفه‌های پژمرده" به عنوان بازیگر سوم مرد اهدا شد.

در بخش کارگردانی هیات داوران لوح سپاس و هدیه نقدی جشنواره را به فرید معتمدی کارگردان نمایش "کمدی ارتفاعات" به عنوان کارگردان اول جشنواره اهدا کرد و سجاد ضامنی برای کارگردانی نمایش "شکوفه‌های پژمرده" و شیرین پرستار برای کارگردانی نمایش "نفس" رتبه‌های دوم و سوم کارگردانی را به خود اختصاص دادند.

در بخش نمایشنامه‌نویسی هیات داوران با هدف تشویق نویسندگان بومی لوح تقدیر جشنواره را به همراه هدیه نقدی جشنواره به اردشیر عابدی برای نگارش "شکوفه‌های پژمرده" ، شیرین پرستار برای نگارش "نفس" و مهدیه خاکی برای نگارش "نازنین" اعطا کرد.

هیات داوران جشنواره برای انتخاب نمایش برتر این دوره از جشنواره برای حضور در جشنواره تئاتر استانی به نتیجه نرسید و انتخابی نداشت.

جاوید رخشانی، بهمن خادم مسجد و محمد تقی اسماعیلی قضاوت و داوری هفتمین دوره جشنواره تئاتر منطقه‌ای مشگین‌شهر را برعهده داشتند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد