سرویس: سیاسی
کد خبر: 97148
|
08:09 - 1401/09/07
نسخه چاپی

به دنبال انتشار پرچم ساختگی و توهین به هویت ملی ایران توسط امریکا؛

کاربران فضای مجازی اردبیل خواستار اخراج تیم ملی آمریکا از جام جهانی شدند

کاربران فضای مجازی اردبیل خواستار اخراج تیم ملی آمریکا از جام جهانی شدند
کاربران فضای مجازی اردبیل همگام با علاقمندان به تیم ملی ایران از سراسر جهان نسبت به توهین صفحه رسمی تیم ملی امریکا به تیم ملی کشورمان و پرچم مقدس جمهوری اسلامی واکنش نشان داده و با انتشار تصاویر و کامنت هایی زیر پُست انتشار یافته، مسئولان این صفحه را وادار به عذرخواهی و تصحیح عکس منتشر شده کردند.

به گزارش سبلان ما ، کاربران فضای مجازی اردبیل همگام با علاقمندان به تیم ملی ایران از سراسر جهان نسبت به توهین صفحه رسمی تیم ملی امریکا  به تیم ملی کشورمان و پرچم مقدس جمهوری اسلامی  واکنش نشان داده و با انتشار تصاویر و کامنت هایی زیر پست انتشار یافته مسئولان این صفحه را وادار به عذرخواهی و تصحیح عکس منتشر شده کردند.

اکانت توییتری و صفحه اینستاگرامی تیم ملی فوتبال آمریکا با انتشار تصویری از پرچم های رقیبان آمریکا در جام جهانی، پرچم جمهوری اسلامی ایران را بدون درج الله به تصویر کشیده است که این یک پرچم جعلی و ساختگیست و توهین به هویت ملی ایران است.

‏بر اساس بند اول فصل ۱۳ اساسنامه‌ی فیفا، هر فرد یا نهادی که به هویت و نشانه‌های ملی و دینی یک کشورِ عضو این فدراسیون تعرض کند، حداقل از انجام ۱۰ بازی محروم خواهد شد.

کاربران فضای مجازی با انتشار گسترده هشتگ  #ExpellUSA ، FIFAcom@، @FIFAWorldCup خطاب به فیفا مطالبه اخراج تیم فوتبال آمریکا از جام جهانی قطر را خواستار شدند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد