سرویس: اجتماعی
کد خبر: 97156
|
21:47 - 1401/09/08
نسخه چاپی

پیگیری‌های استاندار اردبیل در پایتخت؛

تخصیص ۴۴۰میلیارد تومان اعتبار سفر رئیس‌جمهور به‌صورت نقدی/نحوه محاسبه تعرفه گاز واحدهای تولیدی استان اردبیل بازنگری می شود

تخصیص ۴۴۰میلیارد تومان اعتبار سفر رئیس‌جمهور به‌صورت نقدی/نحوه محاسبه تعرفه گاز واحدهای تولیدی استان اردبیل بازنگری می شود
نشست استاندار اردبیل با نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در راستای حل مشکلات مردم استان اردبیل در تهران برگزار شد.

به گزارش سبلان ما ، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، نشست مشترک استاندار اردبیل با نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران  در راستای حل مشکلات مردم استان اردبیل در تهران برگزار شد.

در این نشست در خصوص تأمین گاز بزرگ‌ترین گلخانه شمال استان نیز مقرر شد عملیات گازرسانی از گرمی به پارس‌آباد و از پارس‌آباد به اصلاندوز اجرا شود که این پروژه طی هفته آینده تجهیز کارگاه شده و فاز دوم آن نیز با حضور پیمانکار آغاز خواهد شد.

در این نشست همچنین درباره گاز مصرفی واحدهای تولیدی که به خاطر ابلاغیه سال گذشته وزارت صمت برخی از واحدها در صدور تعرفه با مشکل مواجه شده بودند، مقرر شد با توضیحات مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، در نحوه محاسبه تعرفه گاز واحدهای تولیدی با نظر دیوان محاسبات و سازمان برنامه و بودجه، تجدیدنظر شود.

پوشش تلفن همراه در روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان اردبیل تکمیل می‌شود

بر اساس این گزارش در نشست دیگری با حضور استاندار اردبیل، نایب رئیس‌ مجلس شورای اسلامی و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مقرر شد با توجه به پایین بودن شاخص ضریب نفوذ تلفن همراه در سطح استان نسبت به میانگین کشوری و در راستای جبران عقب‌ماندگی‌ها، وزارت ارتباطات نسبت به تکمیل پوشش در ۱۸۸ روستای بالای ۲۰ خانوار استان تا پایان نیمه اول سال ۱۴۰۲ و تعداد ۷۱ روستا از آن‌ها تا پایان سال جاری اقدام کند.

همچنین در راستای افزایش ضریب نفوذ اینترنت ثابت در سطح روستاهای استان اردبیل و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز هم مقرر شد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تا پایان دولت سیزدهم نسبت به اجرای ۱۲۰۰ کیلومتر فیبرنوری اقدام کند.

همچنین مصوب شد وزارت ارتباطات نسبت به آغاز طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها در همه شهرهای استان اردبیل اقدام کند و حداکثر تا یک ماه آینده نقاط کور در شهرهای استان و راه‌های اصلی احصا شده و برنامه زمان‌بندی برای حل مشکل ارائه شود.

۴۴۰میلیارد تومان اعتبار سفر رئیس‌جمهور به‌صورت نقدی تخصیص می‌یابد

نشست در سازمان برنامه و بودجه کشور برای تخصیص نقدی ۴۴۰میلیارد تومان اعتبار سفر ریاست جمهوری به استان، نشست با مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی کشور در خصوص توسعه شهرک‌های کشاورزی و تأمین زیرساخت شهرک‌های گلخانه‌ای و نشست با مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره شرکت جاهد برای توسعه سرمایه‌گذاری در طرح‌های راهبردی حوزه کشاورزی در استان، از دیگر پیگیری‌های این هفته سیدحامد عاملی در پایتخت بود.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد