سرویس: اجتماعی
کد خبر: 97157
|
22:02 - 1401/09/08
نسخه چاپی

در آستانه میلاد با سعادت حضرت زینب(س) صورت گرفت

توزیع ۳۹۰ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند در استان اردبیل

توزیع ۳۹۰ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند در استان اردبیل
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) از توزیع توزیع ۳۹۰ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند استان اردبیل خبرداد و گفت: این کار حسنه به ارزش ۱۰ میلیارد تومان در آستانه میلاد با سعادت حضرت زینب(س) انجام گرفت.

به گزارش سبلان ما ، علیرضا حسین‌نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) عصر امروز در مراسم اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان که در آستانه میلاد با سعادت حضرت زینب (س) در اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: در سال‌جاری ۹۰۰ سری جهیزیه با کمک خیرین و کمیته امداد برای زوج‌های آماده ازدواج تهیه و تأمین شده تا این زوج‌ها زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

وی با بیان اینکه در مرحله سوم با همراهی خیرین و افراد نیکوکار ۳۹۰ سری جهیزیه برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد به ویژه زوج‌های جوان تدارک دیده شده تا بتوانند با خوشی و سرور زندگی خود را آغاز کنند، گفت: کمیته امداد برای تهیه این سری جهیزیه که شامل یخچال، تلویزیون، لباسشویی، جاروبرقی و فرش است بیش از ۱۰ میلیارد تومان هزینه کرده است.

حسین‌نژاد ارزش هر یک از بسته‌های جهیزیه را ۲۶ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: تلاش ما بر این بوده تا نیاز اولیه زوجین برای شروع زندگی تأمین شود تا آنها بتوانند با خیال راحت زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: برای ایجاد فرصت اشتغال کمیته امداد ۴۳۰ میلیارد تومان امسال تسهیلات و منابع کم بهره به جامعه هدف پرداخت می‌کند تا فرصت اشتغال برای ۷۰۰ نفر نیز فراهم آید.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد