سرویس: اجتماعی
کد خبر: 97160
|
13:14 - 1401/09/09
نسخه چاپی

دبیرکانون هلال احمر حوزه علمیه ملا ابراهیم اردبیل؛

دوره توانمندسازی امداد و نجات ویژه طلاب در اردبیل برگزار شد

دوره توانمندسازی امداد و نجات ویژه طلاب در اردبیل برگزار شد
دبیرکانون هلال احمر حوزه علمیه ملا ابراهیم اردبیل از برگزاری دوره توانمندسازی امداد و نجات ویژه طلاب در اردبیل خبرداد و گفت: بازدید از پایگاه آتش نشانی و امداد و نجات جاده ای از جمله برنامه های کانون هلال احمر حوزه علمیه ملا ابراهیم در روزهای آتی است.

امیر مهدی گل آور دبیرکانون هلال احمر حوزه علمیه ملا ابراهیم اردبیل در گفتگو باسبلان ما ، از برگزاری دوره عمومی نجات جمعیت هلال احمر در حوزه علمیه ملا ابراهیم اردبیل خبرداد و گفت: این دوره آموزشی همزمان با روز پرستار و با تدریس ولی علایی از اساتید هلال احمر استان اردبیل در این حوزه علمیه برگزار شد.

وی در ادامه سخنان خود به برنامه های کانون هلال احمر حوزه  علمیه ملا ابراهیم اشاره کرد و گفت: آشنایی طلاب با امداد و نجات، امدادرسانی جاده ای و امور اتش نشانی از جمله برنامه های کانون هلال احمر حوزه علمیه ملا ابراهیم برای توانمند سازی طلاب  است.

گل اور از برگزاری بازدید علمی از  پایگاه آتش نشانی و پایگاه جاده ای جمعیت هلال اردبیل خبرداد و گفت: این بازدید به منظور کار عملی و آشنایی طلاب با عملیات امداد و نجات طی هفته های آتی برگزار خواهد شد.

دبیر کانون هلال احمر حوزه علمیه ملا ابراهیم اردبیل به لزوم آشنایی طلاب با دوره های مختلف آموزشی اشاره کرد و گفت: از آنجایی که طلاب و روحانیون در موقعیت های مختلف با اقشار مختلف جامعه مرتبط هستند، نیازمند آشنایی و توانمندسازی در همه زمینه ها و عرصه ها هستند تا با امداد رسانی به موقع ضمن خدمت به عموم مردم به رسالت دینی خود نیز عمل کنند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد