سرویس: اقتصادی
کد خبر: 97166
|
09:24 - 1401/09/11
نسخه چاپی

استاندار اردبیل:

منابع ۴۷ پروژه مهم در استان اردبیل به صورت ملی تامین می‌شود/ شتاب در اجرای نقاط مهم پروژه راه‌آهن اردبیل

منابع ۴۷ پروژه مهم در استان اردبیل به صورت ملی تامین می‌شود/ شتاب در اجرای نقاط مهم پروژه راه‌آهن اردبیل
استاندار اردبیل به پروژه‌های نیمه‌تمام ملی استان اشاره کرد و گفت: ۴۷ پروژه مهم در استان اردبیل وجود دارد که منابع آن به صورت ملی تامین می‌شود و منابع آنها حتماً باید در قانون بودجه هر سال تخصیص یابد.

به گزارش سبلان ما ، سید حامد عاملی استاندار اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران به پروژه‌های نیمه‌تمام ملی استان اشاره کرد و گفت: ۴۷ پروژه مهم در استان اردبیل وجود دارد که منابع آن به صورت ملی تامین می‌شود و منابع آنها حتماً باید در قانون بودجه هر سال تخصیص یابد.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده از سازمان برنامه و بودجه در این خصوص گفت: معمولا زمانی که لایحه بودجه به مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود دچار تغییرات اساسی می‌شود. برای اینکه بتوانیم از ظرفیت نمایندگان استان که همواره با همدلی و همراهی مسائل استان را پیگیری می‌کنند، مقرر شد به تفکیک شهرستان این پروژه‌ها مشخص شده و در اختیار نمایندگان قرار گیرد تا در حین تصویب قانون بودجه سال آینده به نحو شایسته و مناسب از این پروژه‌ها حمایت شود.

استاندار اردبیل گفت: طی یک ماه آینده ۳۲۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های مهم استان از جمله راه‌ها ، سد عمارت ، تکمیل طرح‌های میراث فرهنگی ، ورزش ، تصفیه‌خانه و برق شهرک صنعتی ، گلخانه‌ها ، تالار شهر ، سدهای معیشتی و استخرهای ذخیره آب اختصاص می‌یابد.

وی افزود: هزار و ۳۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات مصوب سفر رییس جمهوری به استان در سال گذشته تزریق شده و بخش دیگری از اعتبارات مصوب نیز تا پایان امسال تزریق می‌شود.

عاملی با اشاره به تزریق اعتبارات تخصیص یافته در سال گذشته به پروژه‌های مهم و پیشران از جمله راه‌آهن اردبیل- میانه گفت: اعتبارات تخصیصی در سال گذشته به نقاط و قطعات مهم و بحرانی این پروژه اختصاص یافت و در حال حاضر اجرای این نقاط مهم پروژه راه‌آهن اردبیل شتاب گرفته است.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد