سرویس: ورزشی
کد خبر: 97201
|
10:34 - 1401/09/17
نسخه چاپی

مسئول سازمان بسیج طلاب و امور روحانیون استان اردبیل:

جشنواره فرهنگی و ورزشی بسیج طلاب و روحانیون استان ادبیل برگزار شد+ عکس

جشنواره فرهنگی و ورزشی بسیج طلاب و روحانیون استان ادبیل برگزار شد+ عکس
مسئول سازمان بسیج طلاب و امور روحانیون استان اردبیل از برگزارس جشنواره فرهنگی و ورزشی طلاب و روحانیون بسیجی خبرداد و گفت: نفارات برتر این دور از رقابت ها به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام سید محمد سید سیاحمسئول سازمان بسیج طلاب و امور روحانیون سپاه حضرت عباس(ع) در گفتگو باسبلان ما، از برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی طلاب و روحانیون بسیجی استان اردبیل در باشگاه مقاومت اردبیل خبرداد و گفت: این جشنواره با هدف ارتقای آمادگی جسمانی طلاب و روحانیون و تقویت روحیه شادی و نشاط در جامعه با شرکت 297 از طلاب و روحانیون مدارس و حوزه های علمیه سراسر استان اردبیل در 9 رشته ورزشی در باشگاه مقاومت شهرستان اردبیل برگزار شد.

سید سیاح با بیان اینکهورزش تأمین کننده سلامت آحاد مردم و ابرازی موثر و تعیین کننده برای مقابله با ناهنجاری‌ها است، گفت: مقام معظم رهبری همواره بر گسترش ورزش همگانی تأکید داشته‌ اند از این رو سازمان بسیج طلاب و امور روحانیون استان اردبیل نیز این رویکرد را در دستور کار خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: طلاب و روحانیون با توجه به مأموریت‌های تبلیغی می‌توانند سفیر ورزش همگانی باشند و در کنار تبلیغات دینی، ورزش و اهمیت آن را نیز برای مردم تبیین کنند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و امور روحانیون استان اردبیل  به جزئیات این جشنواره فرهنگی و ورزشی اشاره کرد و گفت:تنیس روی میز،آمادگی جسمانی، دو و میدانی،تیراندازی،دارت، شنا، تکواندو، فوتبال دستی و فوتسال از جمله رشته ورزشی بودند که طلاب و روحانیون ورزشکار به رقابت با هم پرداختند.

وی با بیان اینکه شهرستان اردبیل با 150 شرکت کننده بیشترین حضور در جشنوراه فرهنگی و ورزشی بسیج طالب را داشت، گفت:147 ورزشکار نیزاز شهرستان های استان اردبیل در این مسابقات حضور داشتند.

سید سیاح به برگزیدگان این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت:  در رشته تنیس روی میز آرش تنهایی به مقام اول دست یافت و محسن فرزانه و محمود مطلبی در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

وی به رشته آمادگی جسمانی نیز اشاره کرد و گفت: سید محمد هاشمی به مقام اول رسید و مسعود قلیزاده  و وحید سلیمان زاده در رتبه های بعدی قررا گرفتند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و امور روحانیون استان اردبیل در ادمه سخنان خود به رشته دو و میدنی اشاره کرد و گفت: در رشته دوی 800 متر  مهدی حمیدی اول شد، ابوالفضل سلحشور به مقام دوم دست یافت و ابوالفضل پرستار سوم شد. در رشته دو 100 متر نیز  سید محمد هاشمی به مقام اول دست یافت، سید رضا علیپور دوم شد و پویا لطفی  به مقام سوم دست یافت.

وی به رشته تیر اندازی نیز اشاره کرد و گفت: مصطفی سلطانی به مقام قهرمانی رسید، سید مهدی رحیمی دوم شد،مصطفی ناصری به مقام سوم دست یافت.

سید سیاح به رشته دارت اشاره کرد و گفت: شاهین میرعلیزاده  اول شد، مهدی علیپور دوم شد و عیسی خرمی و امیرحسین خداپناه مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.

وی به منتخبین رشته شنا نیز اشاره کرد و گفت: امیر حسین معاضدی به عنوان قهرمانی دست یافت، مجید محرمی دوم شد و حسین نجف پور  به عنوان سومی رسید.

مسئول برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی طلاب و روحانیون استان اردبیل  به منتخبین رشته تکواندو اشاره کرد و گفت: هادی موسی زاده در وزن 65 کیلوگرم ، علی عبدی راد در وزن 75 کیلوگرم، سید مسعود جعفری در وزن 85 کیلوگرم و میثم دل قوی در وزن 95 کیلوگرم به عنوان قهرمانی دست یافتند.

وی به رشته فوتبال دستی اشاره کرد و گفت: بهرام فرد و علی محرمی به عنوان قهرمانی دست یافتند و مهدی عبداللهی و فرنام دردمن به مقام دوم دست یافتند.

سید سیاح به رشته پرطرفدار فوتسال نیز اشاره کرد و گفت: تیم بسیج طلاب قهرمان شد و حوزه علمیه میرزاعلی اکبر  نیز به مقام دوم دست یافت.

مسئول سازمان بسیج طلاب و امور روحانیون استان اردبیل نفرات برتر این دوره از مسابقات به رقابت های قهرمانی کشوری اعزام خواهند شد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد