سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 97237
|
09:36 - 1401/09/24
نسخه چاپی

کتاب «آرازین سسی» در پارس‌آباد رونمایی شد

کتاب «آرازین سسی» در پارس‌آباد رونمایی شد
امام‌جمعه پارس‌آباد در آئین رونمایی از کتاب «آرازین سسی»، گفت: برای انتقال خدمات اقشار مختلف به‌خصوص شاعران باید همواره نسبت به چاپ و نشر آثار هنرمندان بین مردم و جوانان تلاش کنیم.

به گزارش سبلان ما،آیین رونمایی از کتاب «آرازین سسی» چهارشنبه شب با حضور امام جمعه پارس آباد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان، معاون فرمانداری، فرماندهان انتظامی و نظامی و جمعی از مسئولین ادارات، شاعران، اساتید دانشگاه و شرکت ملی پارس در دفتر امام‌جمعه این شهرستان برپا شد.

کتاب «آرازین سسی» (مجموعه اشعار شعرای پارس‌آباد) برگرفته از اشعار ۶۴ شاعر از شهرستان پارس‌آباد زیر نظر هیئت تحریر فرهنگی منطقه گردآوری و با همکاری کانون بسیج هنرمندان و با حمایت‌های مادی شرکت ملی کشت و صنعت و دام‌پروری پارس به چاپ رسیده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر باقری بنابی امام‌جمعه پارس‌آباد در آئین رونمایی از کتاب کتاب «آرازین سسی»،  گفت: برای انتقال خدمات اقشار مختلف به‌خصوص شاعران باید همواره نسبت به چاپ و نشر آثار آنان بین مردم و جوانان با همکاری و پیگیری مسئولان بیش از گذشته در شهرستان اقدام کرد و باید دولت در این راستا حمایت‌های لازم را در اختیار آنها قرار دهد.

افشین خاک نژاد مؤلف  این کتاب، ضمن سپاس ویژه از شاعر فرهیخته ابراهیم عابدی در مسیر گردآوری کتاب و تقدیر از حمایت‌های همه بزرگان گفت: این اثر از دغدغه‌های انجمن شعر و ادب شهرستان پارس‌آباد بود.

این برنامه با مشارکت دفتر امام‌جمعه، شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس، فرمانداری، مدیریت آموزش‌ و پرورش، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان پارس‌آباد و کانون بسیج هنرمندان در دفتر امام‌جمعه برگزار شد.

در پایان از گردآورنده کتاب «آرازین سسی» و هیئت تحریر منطقه با اهدای لوح سپاس، تقدیر شد.


انتهای پیام/