سرویس: اقتصادی
کد خبر: 97239
|
12:30 - 1401/09/24
نسخه چاپی

معاون برنامه ریزی فرمانداری بیله سوار:

نانوایان، استانداردهای مورد نظر پخت نان را رعایت کنند

نانوایان، استانداردهای مورد نظر پخت نان را رعایت کنند
معاون برنامه ریزی فرمانداری بیله سوار با انتقاد از برخی تخلفات که در حوزه آرد و نان صورت می گیرد، گفت: باید مباحث مربوط به ارتقای کیفیت نان و نیز رعایت استانداردهای مورد نظر از جمله وزن قانونی نان، خمیر، چانه، عدم استفاده از جوش شیرین و سایر افزودنی‌های غیرمجاز، رعایت موازین بهداشتی، ساعت کاری و نرخ را مدنظر قرار داد.

به گزارش سبلان ما ،مهناز دولتی معاون برنامه ریزی فرمانداری بیله سوار در جلسه آرد و نان شهرستان بیله سوار گفت:پخت نان با کیفیت از مهمترین حقوق شهروندان است که همه باید در راستای احترام به این حق تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

وی با انتقاد از برخی تخلفات که در حوزه آرد و نان صورت می گیرد، گفت: باید مباحث مربوط به ارتقای کیفیت نان و نیز رعایت استانداردهای مورد نظر از جمله وزن قانونی نان، خمیر، چانه، عدم استفاده از جوش شیرین و سایر افزودنی‌های غیرمجاز، رعایت موازین بهداشتی، ساعت کاری و نرخ را مدنظر قرار داد.

دولتی با تأکید بر اینکه نظارت بر نانوایی های به صورت مستمر موجب افزایش کیفیت پخت نان می شود، خاطرنشان کرد: با مصوبه کارگروه آرد و نان شهرستان تیم بازرسی با حضور نمایندگان مراجع ذیربط تشکیل و بر اساس فرمت و شاخصهای مورد نظر به صورت روزانه از نانوایی های سطح شهرستان بازدید به عمل می آید.

معاون برنامه ریزی فرمانداری بیله سوار اظهار کرد: وضعیت صفهای نانوایی و دسترسی مردم به نان بخصوص لواش سهل تر شده است و فقط نانوایی های آزاد پز آنهم با مجوز اداره صمت و اتحادیه نانوایی و اصناف می توانند  نسبت به ارائه نان لواش به فروشگاهها اقدام نمایند.

وی گفت: با نانوایی های توزیع کننده نان یارانه ای و نیمه یارانه ای به فروشگاه‌ها برخورد خواهد شد

 

خبرنگار: مهرداد عاصمی

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد