سرویس: اقتصادی
کد خبر: 97243
|
09:24 - 1401/09/25
نسخه چاپی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل:

توانمندی‌های گردشگری استان اردبیل به کشورهای اکو معرفی شود/ رویدادهای فصلی گردشگری در اردبیل طرح ریزی شود

توانمندی‌های گردشگری استان اردبیل به کشورهای اکو معرفی شود/ رویدادهای فصلی گردشگری در اردبیل طرح ریزی شود
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل با بیان اینکه اردبیل از ماه آینده به مدت یک سال میزبان کشورهای عضو اکو خواهد بود گفت: ما باید به صورت هماهنگ و منسجم در کنار معرفی توانمندی‌های گردشگری در راستای برگزاری رویدادهای فصلی در این حوزه گام‌های موثری برداریم.

به گزارش سبلان ما ، داود شایقی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل در جمع خبرنگاران گفت: اردبیل از ماه آینده به مدت یک سال میزبان کشورهای عضو اکو در حوزه گردشگری خواهد بود که ما باید به صورت هماهنگ و منسجم در کنار معرفی توانمندی‌های گردشگری در برپایی تورهای گردشگری خارجی و برگزاری رویدادهای فصلی در این حوزه گام‌های موثری برداریم.

وی افزود: یکی از پیگیری‌های هفتگی ما در تدوین لایحه بودجه ۱۴۰۲ در دولت سیزدهم اختصاص منابع مناسب در حوزه گردشگری و اجرای طرح های توسعه ای در این بخش است تا استان اردبیل از فرصت پیش آمده در مسیر تحول این بخش بهره بگیرد.

شایقی گفت: در سفر معاون وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی بر تخصیص اعتبارات مناسب به استان ها با رویکرد توسعه ظرفیت های گردشگری تاکید شد و امیدواریم با همراهی نمایندگان استان در مجلس و مدیران استانی در جذب اعتبارات تلاش و پیگیری‌های جدی انجام شود

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد