سرویس: اقتصادی
کد خبر: 97261
|
07:58 - 1401/09/28
نسخه چاپی

رئیس سازمان صمت استان اردبیل در گفتگو با سبلان ما؛

طرح نظارتی ویژه شب یلدا در استان اردبیل اجرا می شود/ اصناف لحظه ای رصد می شوند

طرح نظارتی ویژه شب یلدا در استان اردبیل اجرا می شود/ اصناف لحظه ای رصد می شوند
رئیس سازمان صمت استان اردبیل از آغاز طرح نظارتی ویژه شب یلدا در استان اردبیل خبرداد و گفت:

رامین صادقیرئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل  در گفتگو با سبلان ما ،از آغاز طرح نظارتی ویژه شب یلدا با هدف کنترل قیمت کالاهای مورد نیاز مردم در استان اردبیل خبرداد و گفت:با توجه به نزدیکی شب یلدا و متعاقب آن افزایش تقاضا برای خرید کالاهای پر مصرف مانند میوه و تربار، شیرینی، خشکبار و آجیل و مواد پروتئینی و در راستای جلوگیری از افزایش غیر منطقی قیمت ها و صیانت از حقوق مصرف کنندگان نظارت بر بازار این طرح اجرا می‌شود.

صادقی به گشت های  تنظیم بازار اشاره کرد و گفت: با انجام گشت های مشترک، پایش مستمر نحوه عملکرد مبادی صنفی عرضه کننده اقلام مزبور به منظور حصول اطمینان از رعایت قیمت و ضرایب سود مصوب در دستور کار قرار گرفته و در صورت احراز تخلف با متخلفان مطابق قوانین و مقررات برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه واحدهای صنفی و اصناف در حوزه اشتغال و توانمندسازی اقتصاد استان نقش بسزایی دارند، گفت: اصناف و بازاریان استان همیشه و در همه حال در کنار مردم بوده و خواهند بود.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل با بیان اینکهاصناف بزرگترین تشکل مدنی بخش خصوصی هستند، گفت: انتظار می‌رود اصناف در این شرایط سخت اقتصادی، مانند گذشته هوای مردم را داشته باشند.

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد