سرویس: ورزشی
کد خبر: 97262
|
13:36 - 1401/09/28
نسخه چاپی

رئیس هیات تکواندو استان اردبیل در گفتگو با سبلان ما:

فعالیت ۴۵۰۰ ورزشکار در هیات تکواندو استان اردبیل/ لیگ تکواندو بانوان استان در اردبیل راه اندازی می شود

فعالیت ۴۵۰۰ ورزشکار در هیات تکواندو استان اردبیل/ لیگ تکواندو بانوان استان در اردبیل راه اندازی می شود
رئیس هیات تکواندو استان اردبیل از عضویت ۴۵۰۰ ورزشکار در جامعه تکواندو استان اردبیل خبرداد و گفت: در سال گذشته میزبانی های خوبی برای استان اردبیل اخذ شد تا مربیان و داوران با کمترین دغدغه نسبت به توانمندسازی خود اقدام کنند.

تورج خوشروزی رئیس هیات تکواندو استان اردبیل در گفتگو با سبلان ما ،  به تشریح وضعیت تکواندو بانوان استان اردبیل پرداخت و گفت: لیگ انفرادی تکواندو بانوان استان در راستای ارتقای کیفی و فنی تکواندوکاران در رده های سنی مختلف در خانه تکواندو استان برگزار می شود.  

رئیس هیات تکواندو استان اردبیل از عضویت ۴۵۰۰ ورزشکار در جامعه تکواندو استان اردبیل خبرداد و گفت: در سال گذشته میزبانی های خوبی برای استان اردبیل اخذ شد تا مربیان و داوران با کمترین دغدغه نسبت به توانمندسازی خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تکواندو استان اردبیل نیازمند توسعه مربیان و داوران است، گفت: عقبه تکواندو استان دست مربیان است و توانمندسازی مربیان در واقع منجر به ارتقای کیفی و کمی تکواندو استان اردبیل خواهد شد.

خوشروزی به ارزیابی هیات های شهرستانی اشاره کرد و گفت: شرکت در مسابقات ،دوره های آموزشی، تعامل با کمیته های هیات تکواندو از جمله مواردی است که در ارزیابی و رتبه بندی هیات های شهرستانی لحاظ خواهد شد.

وی خواستار تداوم  و استمرار دوره های آموزشی برای مربیان شد و گفت: در این زمینه انتظارات از هیات های شهرستانی زیاد است.

رئیس هیات تکواندو استان اردبیل از برنامه تجلیل از افتخار آفرینان تکواندو در آینده نزدیک خبرداد و گفت: تکواندوکاران مدال آور، مربیان و داوران نمونه تکواندو استان اردبیل در آینده نزدیک تجلیل خواهند شد.

وی به امکانات و تجهیزات هیات تکواندو نیز اشاره کرد و گفت: در سالجاری تجهیزات تکواندو به میزان 600 میلیون ریال تعمیر و سیستم داوری نیز ارتقا یافته است.

خوشروزی از خرید دوربین برای سیستم داوری خبرداد و گفت: درصدد هستیم زمین سوم نیز در خانه تکواندو راه اندازی کنیم تا مسابقات و کلاس های تمرینی با کیفیت بیشتری برگزار شود.

وی به فعالیت هیات های شهرستانی تکواندو اشاره کرد و گفت: همه شهرستان های استان از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردارند و می توانند عهده دار میزبانی از مسابقات و دوره های آموزشی در سطح استان شوند.

خوشروزی افتخار افرینی بانوان تکواندوکار استان در مسابقات ملی را یادآور شد و گفت: همه باید تلاش کنیم تا تیم های قوی راهی مسابقات شده و برای استان افتخار آفرینی کنند.

وی از راه اندازی کمیته اولیا و مربیان در آینده نزدیک خبرداد و گفت: این کمیته می تواند نقش مهمی در ارتقای تکواندو استان در آینده ایفا کند.

رئیس هیات تکواندو استان اردبیل به بحث آموزشی نیز اشاره کرد و گفت: بحث آموزش به ویژه مربیان و تکواندوکاران و آشنایی با قوانین مسابقات، نقش مهمی در درخشش تکواندوکاران در مسابقات دارد چراکه بازیکنان با علم بر قوانین داوری بهتر می توانند توانایی های خود را نشان داده و در مسابقات به موفقیت برسند.

خوشروزی در ادامه سخنان خود از برگزاری دوره استاژ داوری ویژه برادران و خواهران در آینده نزدیک خبر داد و گفت: جهت شناسایی داوران جوان این استاژ برگزار خواهد شد و به همین منظور از مدرسین فدراسیون تکواندو استفاده خواهد شد.  

وی با بیان اینکه همه هیات های شهرستانی باید نسبت به برگزاری مسابقات در رده های پایه در شهرستان خود اقدام کنند، گفت:  این مسابقات ضمن ارتقای مهارت تکواندوکاران، روحیه بخش و انگیزشی است چرا که خردسالان و نونهالان با حضور در اینگونه مسابقات انگیزه رقابت پیدا کرده و خود را برای اینده آماده می کنند.

رئیس هیات تکواندو استان اردبیل از آمادگی برای برگزاری مسابقات منطقه ای ویژه جوانان و بزرگسالان خبرداد و گفت: درصدد هستیم با موافقت فدراسیون مسابقات منطقه ای با حضور استان های همجوار در اردبیل برگزار شود.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد