سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 97354
|
10:37 - 1401/10/14
نسخه چاپی

به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار شد؛

نمایشگاه مجازی پوستر قهرمان من در اردبیل +عکس

نمایشگاه مجازی پوستر قهرمان من در اردبیل +عکس
مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل از برگزاری نمایشگاه مجازی قهرمان من در فضای مجازی خبرداد و گفت: این نمایشگاه پوستر به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها در اردبیل در حال برگزاری است.

نوید اچگان مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما ، از برگزاری نمایشگاه مجازی  پوستر قهرمان من در فضای مجازی خبرداد و گفت: این نمایشگاه همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی توسط حوزه هنری استان اردبیل و با مشارکت موسسه‌ی مردم نهاد آرتا هنر مهر اردبیل، پایگاه خبری سبلان ما و پایگاه خبری ابصار خبر در حال برگزاری است.

وی به جزئیات این نمایشگاه هنری در اردبیل پرداخت و گفت: واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل به منظور گرامیداشت یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت، همزمان با سالروز شهادت این مرد الهی آثار تجسمی هنرمندان سراسر کشور در قالب پوستر گرداوری و در فضای مجازی در حال انتشار است.

 اچگان به نقش هنر در ماندگاری و انتقال مفاهیم ارزشی و الگو سازی در جامعه پرداخت و گفت: فضای مجازی قابلیت انتقال پیام به جهان را دارد و از آنجایی‌که هنر تنها زبانی است که نیاز به مترجم ندارد، از این طریق می توان چهره های درخشان خود را در جهان ماندگار و به نسل های آینده الگوسازی کرد.

وی به مکتب حاج قاسم سلیمانی نیز اشاره کرد و گفت: به منظور نقش آفرینی در مکتب سلیمانی تلاش می کنیم تا به شیوه های هنری مولفه های مکتب سلیمانی را به از طریق فضای مجازی و حقیقی به جهان بشناسانیم.

نمایشگاه «قهرمان من» به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی، با آثاری از هنرمندان سراسر کشور و استان از جمله؛ نصیر بشیری، صابر شیخ رضایی، محمدرضا دوست محمدی، حسن روح‌الامین  پیرامون شخصیت سردار سلیمانی از 13 الی 20 دی ماه در صفحات مجازی استان اردبیل، پایگاه های خبری سبلان ما و ابصارخبر در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد