سرویس: اقتصادی
کد خبر: 97363
|
14:40 - 1401/10/14
نسخه چاپی

فرماندار اردبیل:

تیم‌های نظارتی بر واحدهای صنفی در اردبیل افزایش می‌یابد/گوشت منجمد در مراکز توزیع اردبیل عرضه می‌شود

تیم‌های نظارتی بر واحدهای صنفی در اردبیل افزایش می‌یابد/گوشت منجمد در مراکز توزیع اردبیل عرضه می‌شود
فرماندار اردبیل از تشدید نظارت بر بازار به منظور کنترل قیمت کالاها و جلوگیری از افزایش آن خبر داد و گفت: به منظور حمایت از مصرف کنندگان، گوشت منجمد در مراکز توزیع اردبیل عرضه می‌شود.

به گزارش سبلان ما ، سید محمد اعتماد اعجازی فرماندار اردبیل ظهر امروز در جریان بازدید از بازار و مراکز فروش مواد غذایی از افزایش تیم‌های نظارتی بر واحدهای صنفی در اردبیل خبر داد و گفت: دستگاه‌های مربوطه در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان و گرانفروشان برخورد خواهند کرد.

وی  با بیان اینکه سازمان صمت، اتاق اصناف و تعزیرات مکلف هستند واحدهای صنفی را ملزم به نصب برچسب قیمت اجناس نمایند تا نرخ روز کالاها برای مردم مشخص باشد، گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده و تصمیم کمیته تنظیم بازار و به منظور حمایت از مصرف کنندگان، گوشت منجمد در مراکز توزیع اردبیل عرضه می‌شود.

اعتماد اعجازی از تشدید نظارت‌ برکشتارگاه‌ها و مراکزعرضه و توزیع گوشت وحمل بهداشتی اردبیل خبر داد و افزود: ازظرفیت فروشگاه‌های زنجیره ای هم برای توزیع وعرضه گوشت استفاده می‌شود تا دسترسی مردم به تامین مایحتاج خود راحت‌تر شود.

فرماندار اردبیل با بیان اینکه در فرآیند توزیع گوشت منجمد نظارت بر روند بهداشتی و نگهداری گوشت در دمای مناسب زیر صفر الزامی است، افزود: شهروندان مدر صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ موارد را گزارش دهند و یقین داشته باشند که بازرسان سازمان صمت در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با تمام ظرفیت با متخلفان گران‌فروشی، کم‌فروشی و احتکار به صورت قاطع برخورد می‌کند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد