سرویس: اقتصادی
کد خبر: 97449
|
19:59 - 1401/10/24
نسخه چاپی

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل:

20 واحد صنعتی در اردبیل توسط زنان مدیریت‌می‌شود

20 واحد صنعتی در اردبیل توسط زنان مدیریت‌می‌شود
سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: حدود چهار درصد از کل واگذاری‌ها در شهرک‌های صنعتی استان مربوط به زنان کارآفرین می‌شود.

به گزارش سبلان ما، روح‌الله برادران‌حیدری عصر امروز در جمع خبرنگاران درخصوص تعداد قراردادهای منعقد شده با زنان سرمایه‌گذار در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: بانوان کارآفرین ۵۵ قرارداد حق بهره‌برداری زمین در شهرک‌های صنعتی استان منعقد کرده‌اند که تعداد۲۰ واحد تولیدی موفق به اخذ پروانه بهره‌برداری از دستگاه‌های مربوطه شده است.

وی اضافه کرد: این حجم از واگذاری‌ها در حدود چهار درصد از کل واگذاری‌ها در شهرک‌های صنعتی استان را شامل می‌شود که نشان از حضور فعال بانوان توانمند در عرصه کار و تولید دارد.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: البته در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، واحدهای تولیدی وجود دارد که اشتغال آنان بر پایه بانوان است و این زنان با کار و تلاش در عرصه تولید در اقتصاد خانواده خود سهیم هستند.

وی اظهارداشت: برای استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های زنان در ساختار اقتصادی و اجتماعی، برنامه‌های حمایتی مختلف از بانوان کارآفرین صورت می‌گیرد.

وی کاهش قیمت حق بهره‌برداری زمین تا ۱۰ درصد برای زنان سرپرست خانوار، برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی، حمایت از حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و برگزاری تورهای تخصصی، را ازمهمترین برنامه‌های حمایتی این شرکت از حضور بانوان کارآفرین در شهرک‌های صنعتی دانست.

۲۰ شهرک و نواحی صنعتی در استان اردبیل فعال است.

انتهای پیام/ش