سرویس: حوزه و دانشگاه
کد خبر: 97559
|
11:28 - 1401/11/03
نسخه چاپی

بیانیه دانشگاهیان اردبیل:

اقدام پارلمان اروپا، واکنش به شکست در جنگ ترکیبی است

اقدام پارلمان اروپا، واکنش به شکست در جنگ ترکیبی است
دانشگاهیان اردبیل با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام پارلمان اروپا اعلام کردند: این اقدام دشمنان مصداق بارز کینه توزی آنها علیه نظام اسلامی و واکنش عصبی در برابر شکست در جنگ ترکیبی و پیچیده غرب علیه ملت ایران است.

به گزارش سبلان ما ، اساتیدو دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی با صدور بیانیه‌ای اقدام پارلمان اروپا را مصداق بارز کینه توزی دشمنان علیه نظام اسلامی و واکنش عصبی در قبال شکست خویش در جنگ ترکیبی و پیچیده غرب علیه ملت ایران ارزیابی کردند.

در این بیانیه آمده است: پارلمان اروپا سند شکست خود را با قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی امضا کرد و سیاستمداران اروپا به درستی، بار دیگر به شکست کامل خود در برابر ملت ایران پی برده و به خوبی اقتدار، عقلانیت و هوشمندی سپاه پاسداران را درک کرده ‌اند.

دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کردند: پیشنهاد قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست ساختگی گروه‌های حامی تروریست، ناشی از تسلیم و تبعیت کورکورانه از سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی و بیانگر وابستگی و سرسپردگی سران اروپایی به آمریکا و صهیونیسم جهانی است.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: ما دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی با محکوم کردن این اقدام کینه‌توزانه پارلمان اروپا علیه ضدتروریستی ‌ترین نظامیان دنیا که در مبارزه با گروه‌های تروریستی داخلی و خارجی از منافقین تا گروهک داعش شهدای والامقامی همچون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای گرانقدر مقاومت را تقدیم کرده ‌است، حمایت خود را از سپاه پاسداران عزیز اعلام می‌کنیم و از دولت و مجلس انقلابی می‌خواهیم در مقابل این عمل وقیحانه پارلمان اروپا، اقدامات لازم و ضروری را به عمل آورند.

بر اساس این گزارش روز گذشته هم اسماعیل چمنی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در دیدار جمعی ازدانشگاهیان استان اردبیل با فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) گفت: این حرکت نشان از درماندگی و استیصال آنان در خصوص پیشرفت‌ها و اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه دشمنان تحمل توانمندی‌ها و شایستگی‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را ندارند، افزود: دانشگاهیان استان اردبیل در عرصه‌های مختلف به ویژه عرصه علمی در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی امنیت جمهوری اسلامی ایران را مدیون رشادت‌های پاسداران سپاه دانست و تصریح کرد: سپاه، توانمندی خود را در سطح ملی و بین المللی نشان داده و ما دانشگاهیان وظیفه داریم در کنار پاسداران در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.

حجت الاسلام عبدالله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل هم با بیان اینکه دانشگاهیان همیشه و در همه حال در کنار سپاه بوده و خواهند بود، گفت: سپاه پاسداران در طول هشت سال دفاع مقدس از خاک جمهوری اسلامی ایران جانانه دفاع کرد و امروز در عرصه اردوهای جهادی، کمک به زلزله زدگان، سیل زدگان و غیره در خط اول است.

سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل نیز در این نشست گفت: سپاه پاسداران، پالایشگاه‌های بسیاری را در جنوب کشور فعال و عملیاتی کرده و باعث خشم و عصبانیت دشمنان شده است.

پارلمان اروپا طی روزهای اخیر در اقدامی مداخله جویانه قطعنامه‌ای ضد ایرانی تصویب کرد که بر اساس متمم پیشنهادی آن، نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی این اتحادیه قرار می‌گیرد.

این قطعنامه که پس از ناکامی دشمن در اغتشاشات ماه‌های اخیر ایران به تصویب رسیده است، به اذعان صاحبنظران اروپایی با موانع سیاسی و حقوقی عدیده‌ای مواجه است.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد