سرویس: سیاسی
کد خبر: 97565
|
22:41 - 1401/11/03
نسخه چاپی

بیانیه تشکیلات قضایی استان در محکومیت اقدام پارلمان اروپا

بیانیه تشکیلات قضایی استان در محکومیت اقدام پارلمان اروپا
پیشنهاد قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست ساختگی گروه‌های تروریستی توسط پارلمان اروپا بار دیگر ثابت کرد که برخی از دولت های اروپایی چون غلامان حلقه به گوش در تبعیت از آمریکا و صهیونیسم، وارد یک کارزار خفت آفرین شده‌اند.

به گزارش سبلان ما ، تشکیلات قضایی استان  اردبیل در محکومیت اقدام پارلمان اروپا جهت  قرار دادن سپاه پاسداران در گروه تروریستی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه امده است: پیشنهاد قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست ساختگی و گروه‌های تروریستی توسط پارلمان اروپا بار دیگر ثابت کرد که برخی از دولت های اروپایی چون غلامان حلقه به گوش در تبعیت از ارباب جنایتکار و مکار خود یعنی آمریکا و صهیونیسم، وارد یک کارزار خفت آفرین شده و تلاش دارد با برچسب زدن اتهام واهی به این نهاد انقلابی که بزرگترین هسته  تروریستی در منطقه یعنی داعش را نابود و مضمحل کرد، بی تدبیری، استانداردهای دوگانه و دشمنی با جبهه مقاومت و ملت عزیز ایران را بر همگان ثابت کند.

اینجانب به نمایندگی از شورای قضایی استان، ضمن محکومیت قاطع اقدام غیرقانونی پارلمان اروپا اعلام می‌داریم که تشکیلات قضایی استان با همسو با مسئولین عالی قوه قضائیه حمایت تمام و کمال خود را از سبزپوشان سپاه معظم اعلام می نماید . دشمنان قسم خورده ایران اسلامی بدانند این انقلاب با پشتوانه امت ولایی و سپاهیان مخلص خود در سایه ولایت به صاحب اصلی آن حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان (عج) تحویل داده خواهد شد . 

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد