سرویس: سیاسی
کد خبر: 97578
|
09:20 - 1401/11/05
نسخه چاپی

در پی محکومیت اقدام پارلمان اروپا انجام گرفت؛

اعلام حمایت رؤسای دانشگاه‌های اردبیل از سپاه پاسداران+عکس

اعلام حمایت رؤسای دانشگاه‌های اردبیل از سپاه پاسداران+عکس
هویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمایشگر شخصیّت و هویّت اخلاقی و انسانی ملّت ایران اسلامی است که باایمان و عقیده وارد میدان مبارزه علیه بانیان استکباری تروریست شده و لحظه‌ای از پاسداری از ارزش‌های والای انسانی و اسلامی منحرف نشده است.

به گزارش سبلان ما ، رؤسای دانشگاه‌های اردبیل با ارسال نامه‌ای سرگشاده به سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ضمن محکوم‌کردن اقدام پارلمان اروپا در خصوص تروریستی جلوه‌دادن نهاد پاک و مقدس سپاه پاسداران، حمایت خود از فرزندان ملت در همه ابعاد و عرصه‌های خدمت‌رسانی به مردم و مبارزه با استکبار را اعلام کردند.

امروز یک‌بار دیگر عناد و کینه‌ورزی دشمنان علیه نظام اسلامی نمایان شد. پارلمان اروپا با واکنش عصبی به شکست خویش در جنگ ترکیبی و پیچیده غرب علیه ملت ایران، سند شکست خود را با قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی امضا کرد.

مشکل اصلی مقامات غربی ظاهراً در اینجاست که بجای اذعان به شکست‌های خویش و اصلاح روش‌های غلط خویش در قبال انقلاب اسلامی، همچنان بر طبل خصومت و خشونت کوبیده و بر مسیر انحرافی خویش ادامه می‌دهند.

جامعه نخبگانی و دانشگاهی نیک آگاه‌اند در واقع اروپا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را متهم به تروریست نکرده است بلکه بر اراده یک امت مجاهد و مبارز، وصف و عنوانی ناحق که شایسته خودشان است اطلاق کرده‌اند؛ چراکه خود آنان موصوف واقعی و منشأ اصلی تروریسم بین‌الملل هستند، ازاین‌رو نمی‌شود با فریب و نیرنگ و اقدامی سخیف و مضحک، هویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نمایشگر شخصیّت و هویّت اخلاقی و انسانی ملّت ایران اسلامی است و باایمان و عقیده وارد میدان مبارزه علیه بانیان استکباری تروریست شده و لحظه‌ای از پاسداری از ارزش‌های والای انسانی و اسلامی منحرف نگردیده، به تروریسم متهم کنند.

ما رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان شهیدپرور اردبیل به نمایندگی از تمامی اساتید و دانشجویان سراسر استان ضمن محکوم نمودن اقدام مذبوحانه دولتمردان اروپا و حمایت از نهاد انقلابی و مردمی سپاه پاسداران، از زحمات فداکارانه جنابعالی و مجموعه مخلص و ایثارگر سپاه حضرت عباس (ع) استان نهایت تشکر و قدردانی را داشته و به دولتمردان غربی توصیه می‌کنیم به‌جای کوبیدن بر طبل جنگ و خشونت به واقعیت‌های انکارناپذیر عظمت و بصیرت ملت شریف ایران اذعان کرده و دست از خصومت و کینه‌توزی علیه این ملت بردارد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد