سرویس: سیاسی
کد خبر: 97579
|
12:25 - 1401/11/05
نسخه چاپی

سرپرست سابق حراست دانشگاه آزاد استان اردبیل:

سپاه خط‌شکن تحریم‌های دشمنان است/ اروپا مدیون ایثار سپاه برابر داعش است

سپاه خط‌شکن تحریم‌های دشمنان است/ اروپا مدیون ایثار سپاه برابر داعش است
سرپرست سابق حراست کل دانشگاه آزاد استان اردبیل به تبیین خدمات سپاه و بسیج در کشور پرداخت و گفت: همه مدیون سپاه پاسداران هستیم؛ چراکه این نهاد مقدس با پرورش انسان‌های فرهیخته ضمن جبران عقب‌ماندگی‌ها زمینه‌های تعالی و پیشرفت کشور را فراهم کرده است.

به گزارش سبلان ما ، روح‌اله صابری سرپرست سابق حراست کل دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در مراسم تکریم و معارفه مسئولین حراست کل این دانشگاه که در اردبیل برگزار شد به تبیین خدمات سپاه و بسیج پرداخت و گفت: همه مدیون سپاه پاسداران هستیم؛ چراکه این نهاد مقدس با پرورش انسان‌های فرهیخته ضمن جبران عقب‌ماندگی‌های تاریخی پیش از انقلاب زمینه‌های تعالی و پیشرفت کشور را فراهم کرده است.

وی به هجمه جهانی شکل‌گرفته دشمنان علیه سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: این روزها نهاد مقدس سپاه پاسداران مورد هجمه آمریکا و غرب به‌خصوص پارلمان اروپا واقع شده است؛ چراکه غرب در آخرین فتنه خود نیز مغلوب رشادت‌های سبزپوشان حریم ولایت در دفاع از وطن و ملت شد.

سرپرست سابق حراست کل دانشگاه آزاد استان اردبیل با بیان اینکه همه مدیون سپاه پاسداران هستیم گفت: سپاه پاسداران با پرورش انسان‌های فرهیخته‌ای چون حاج قاسم سلیمانی یک‌تنه برابر دسیسه‌های دشمنان ایستاد و زمین را از وجود جرثومه فساد یعنی داعش که مولود استکبار جهانی به‌ویژه امریکا و اتحادیه اروپا بود پاک کرد.

وی در ادامه سخنان خود به تبیین خدمات سپاه و بسیج به مردم و کشور بعد از انقلاب اسلامی تا کنون پرداخت و گفت: با اینکه رسالت سپاه تأمین امنیت کشور است؛ اما با حضور همه‌جانبه خود در میادین مختلف خدمتگزار مردم است.

صابری رسالت جمعیت هلال‌احمر را یادآور شد و گفت: مجموعه سپاه و بسیج با احساس مسئولیت در برابر مردم در حوادثی مانند سیل و زلزله با تمامی امکانات خود در کنار هلال‌احمر قرار گرفته و جزو اولین نیروهای حاضردرصحنه‌ها بوده است.

وی به خدمات کمیته امداد و سازمان بهزیستی نیز اشاره کرد و گفت: سپاه با تمام توان و امکانات خود در کنار این دو نهاد انقلابی قرار گرفته و برای کمک به اقشار کم‌برخوردار به‌ویژه در امر محرومیت‌زدایی پیش‌گام است.

سرپرست سابق حراست کل دانشگاه آزاد استان اردبیل ایام کرونا را یادآور شد و گفت: سپاه در کمک‌رسانی به محرومان در ایام کرونا نیز پیش‌گام بوده و با توزیع کمک‌های معیشتی و مؤمنانه مردم‌داری و مردم‌یاری را در میدان عمل بارها به اثبات رساند.

وی به خدمات وزارت بهداشت نیز اشاره کرد و گفت: سپاه در ایام کرونا  در کنار وزارت بهداشت در خط مقدم مبارزه با کرونا بود و در ریشه‌کن‌کردن این ویروس در کنار کادر درمان نقش‌آفرینی کرد.

صابری خدمات وزارت راه جهت ساماندهی به جاده‌های کشور را یادآور شد و گفت: سپاه با بسیج همه امکانات خود در زمینه مهندسی سخت‌ترین و طولانی‌ترین راه‌ها و پروژه‌ها را در کمترین زمان و هزینه و با توان صددرصد ایرانی تحویل دولت داد.

وی با بیان اینکه سپاه وزارت نفت نیست به خدمات سپاه در این حوزه نیز اشاره کرد و گفت: سپاه با راه‌اندازی بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین پالایشگاه ایران و خاورمیانه با نام ستاره خلیج‌فارس دغدغه کشور در فتنه بحران بنزین را رفع کرد.

سرپرست سابق حراست کل دانشگاه آزاد استان اردبیل تصریح کرد: سپاه قلمرو و دایره نفوذ ایران را تا سواحل مدیترانه و تنگه باب المندب و تا حیاط‌خلوت آمریکا گسترش داده است و امروز با ایثار و رشادت‌های مثال‌زدنی با تقدیم صدها شهید خطر دشمنی چون داعش را صدها کیلومتر دورتر از مرزهای کشور از بین برد و علاوه‌برآن با تشکیل جبهه مقاومت اروپا را نیز از رخداد فاجعه انسانی نجات داد.

وی با بیان اینکه سپاه فضا را به تسخیر ایرانیان درآورده است به تولید انواع موشک‌های ماهواره بر و مافوق صوت در کشور اشاره کرد و گفت: به مدد سپاه پاسداران ایران امروز جزو معدود کشورهای دارای قدرت پرتاب ماهواره در جهان است.

صابری با بیان اینکه سپاه خط محاصره اقتصادی دشمنان را شکسته و مایحتاج کشور و مردم را در دل تحریم‌ها تامین کرده و به کمک دولت‌ها آمده است. گفت: سپاه با شناسایی جاسوسان و عملیات‌های جاسوسی آمریکا و غرب در فتنه اخیر ضمن شکست دشمنان کمر استکبار را نیز در هم شکست.

وی با بیان اینکه سپاه ستون خیمه انقلاب است بیانات امامین انقلاب درباره سپاه را یادآور شد و گفت هر گره‌ای که در کشور ایجاد می‌شود به ستون سپاه می‌بندیم و آن گره باز می‌شود.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد