سرویس: ورزشی
کد خبر: 97585
|
12:31 - 1401/11/05
نسخه چاپی

مسابقات ووشو قهرمانی استان در اردبیل به کار خود پایان داد

مسابقات ووشو قهرمانی استان  در اردبیل به کار خود پایان داد
رئیس هیات ووشو استان اردبیل از برگزاری مسابقات ووشو انتخابی و قهرمانی استان در اردبیل خبر داد و گفت: این مسابقات با شرکت بیش از ۱۵۰ ووشوکار در ورزشگاه رضازاده اردبیل برگزار شد.

به گزارش سبلان ما ،هوشنگ افشار رئیس هیات ووشو استان اردبیل  ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری مسابقات ووشو قهرمانی استان اردبیل خبر داد و گفت: مسابقات ووشو (ساندا) انتخابی و قهرمانی استان اردبیل با شرکت بیش از ۱۵۰ ووشوکار در ورزشگاه ۶ هزار نفری پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار شد.

در این رقابت‌ها در وزن ۵۶ کیلوگرم سینا قبادی، در وزن ۶۰ کیلوگرم سینا امیری، در وزن ۷۰ کیلوگرم امیرمهدی کوهی، در وزن ۷۵ کیلوگرم جعفر شیرزاده، در وزن ۸۰ کیلوگرم یوسف صبری، در وزن ۸۵ کیلوگرم فردین ناجی و در وزن ۹۰ کیلو گرم حمید فرزانه قهرمان شدند و در ترکیب اصلی تیم منتخب استان اردبیل قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: نفرات برتر در قالب تیم منتخب استان اردبیل در مسابقات ووشو قهرمانی کشور که ۱۳ بهمن ماه امسال در تهران برگزار خواهد شد، شرکت خواهند کرد.

رئیس هیات ووشو استان اردبیل بیان کرد: استاد حسین محمدزاده به عنوان سرمربی، استاد بهبود شهبازی به عنوان مربی و استاد مهدی عبدالهی به عنوان سرپرست تیم منتخب استان اردبیل را در مسابقات قهرمانی کشور همراهی خواهند کرد.

افشار اضافه کرد: با توجه به اینکه تیم اردبیل پارسال در مسابقات قهرمانی ووشو کشور اول شده بود امیدواریم امسال نیز ووشوکاران با درخشش در این رقابت‌ها از حیثیت ورزش استان به نحو شایسته دفاع کنند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد