سرویس: سیاسی
کد خبر: 97602
|
15:30 - 1401/11/07
نسخه چاپی

با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد؛

تجمع مردم اردبیل در محکومیت اهانت غرب به قرآن و سپاه+عکس

تجمع مردم اردبیل در محکومیت اهانت غرب به قرآن و سپاه+عکس
مردم ولایتمدار و بصیر اردبیل با تجمع در میدان مصلی اردبیل، اهانت غرب به قرآن و سپاه پاسداران را محکوم کردند.

به گزارش سبلان ما ، مردم ولایتمدار و بصیر اردبیل  بعد از ظهر امروز بعد از اقامه نماز جمعه با تجمع در میدان مصلی، اهانت غرب به قرآن و سپاه پاسداران را محکوم کردند.

در این تجمع که با شعارهای «الله اکبر، لااله‌الاالله، محمد رسول‌الله، علی‌ابن ولی‌الله، سکوت هر مسلمان، خیانت است به قرآن، مرگ بر آمریکا، مرگ بر آل سعود ظالم، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر صهیونیسم» و دیگر شعارهای انقلابی همراه بود، شرکت‌کنندگان سعی کردند تا رفتار جنون‌آمیز غربی‌ها را در اهانت به ساحت قرآن کریم، مرجعیت و ارکان نظام اسلامی محکوم کرده و حمایت خود را از این مبانی معرفتی و معنوی اعلام کنند.

تعدادی از نمازگزاران نیز در میدان حاضر شده و حرکت اخیر پارلمان اروپا را در خطاب کردن سپاه به عنوان گروه تروریستی محکوم کردند تا غرب بداند که امت اسلامی هیچ توهین و بی‌حرمتی را علیه مقدسات بر نمی‌تابد.

در حرکت اعتراضی و تجمعی مردم اردبیل، شرکت‌کنندگان شعار می‌دادند «سکوت هر مسلمان، خیانت است به قرآن، حزب‌الله می‌میرد، ذلت نمی‌پذیرد» و با تکرار این شعارها سعی کردند بیزاری خود را از نظام غرب نشان داده و جریان اسلام‌ستیز غرب را به خاطر رفتارهای توهین‌آمیز اخیر محکوم کنند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد