سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 97613
|
07:35 - 1401/11/08
نسخه چاپی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل:

محافل عظیم قرآن‌خوانی در اردبیل برپا می‌شود

محافل عظیم قرآن‌خوانی در اردبیل برپا می‌شود
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل به اهانت غربی ها به ساحت مقدس قرآن کریم اشاره کرد و گفت: در راستای پاسخ قاطع به این اقدام، محافل عظیم قرآن‌خوانی در اردبیل برپا می‌شود.

به گزارش سبلان ما ،حجت‌الاسلام مهدی ستودهمدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران به  اهانت غربی ها به ساحت مقدس قرآن کریم اشاره کرد و گفت:مردم حسینی و ولایتمدار اردبیل که همواره به قرآن و اهل بیت عشق و ارادت دارند، در حرکتی عظیم با برپایی محافل و مجالس قرآنی در مساجد، حسینیه‌ها، تکایا، امامزاده‌ها و بقاع متبرکه در ایام مبارک دهه فجر به این اقدام غربی‌ها واکنش نشان داده و  حقیقت نورانیت و عظمت قرآن کریم را تبیین خواهند کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: در قرآن کریم بر همبستگی، وحدت و همگرایی همه مخلوقات به ویژه انسان‌های آزادیخواه تاکید شده و ضرورت دارد با محوریت قرآن همه انسان‌ها به یک نقطه مشترک در مبانی ارزشی و معرفتی دست پیدا کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ما باید قرآن را از مظلومیت خارج کنیم و تنها راه آن نیز نشر کلام و پیام قرآن در بین گروه‌های مختلف جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان است که قطعاً در این محافل قرآنی بیشترین حضور و تأثیرگذاری را در این گروه سنی شاهد خواهیم بود.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد