سرویس: ورزشی
کد خبر: 97615
|
11:40 - 1401/11/08
نسخه چاپی

رئیس هیئت تکواندو استان اردبیل:

دوره داوری هان‌مادانگ منطقه‌ای در اردبیل برگزار شد

دوره داوری هان‌مادانگ منطقه‌ای در اردبیل برگزار شد
رئیس هیئت تکواندو استان اردبیل از برگزاری دوره داوری درجه 3 هان‌مادانگ منطقه‌ای تکواندو برای اولین بار در استان اردبیل خبر داد و گفت: این دوره آموزشی با حضور 39 نفر در اردبیل برگزار شد.

تورج خوشروزی رئیس هیئت تکواندو استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما، از برگزاری اولین دوره داوری درجه 3 هان‌مادانگ منطقه‌ای در استان اردبیل خبر داد و گفت: این دوره آموزشی با شرکت 39 نفر از استان‌های اردبیل و گیلان به مدت 4 روز در خانه تکواندو اردبیل برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی با حضور هادی جباری مدرس رسمی فدراسیون تکواندو برگزار شد، گفت: این برای اولین‌بار است که دوره داوری هان‌مادانگ به میزبانی استان‌ها به‌صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود.

خوشروزی در ادامه سخنان خود به تشریح رشته هان‌مادانگ تکواندو پرداخت و گفت: هان‌مادانگ تکواندو، گردهمايي خانواده بزرگ تکواندو است که هر يک از اعضاي خانواده دستاوردها و نوآوری‌های خود را در معرض ديد و قضاوت ديگران قرار می‌دهد، تنوع رشته‌ها به‌گونه‌ای انتخاب شده‌اند که هر يک از اعضاي خانواده با هراندازه توانايي فيزيکي، فکري، روحي و فني بتواند در اين گردهمايي شرکت کند.

وی با بیان اینکه مسابقات هان‌مادانگ شامل طيف وسيعي از مهارت‌های تکواندو است و جذابيت خاصي براي اساتيد طراز اول جهان دارد، گفت: مسابقات هان‌مادانگ را می‌توان جشنواره يا نمايشگاه بین‌المللی تکواندو دانست.

رئیس هیئت تکواندو استان اردبیل تصریح کرد: هان‌مادانگ محل مناسبي براي ارائه دستاوردهاي فني نوين تکواندو است و با برگزاري اين مسابقات هرسال تکنيک‌‌ها و روش‌های نوينی برای تمرين و اجراي اين هنر رزمي به وجود می‌آید.

خوشروزی به تحولات فدراسیون تکواندو اشاره کرد و گفت: پیش‌ازاین دوره آموزشی داوری رشته هان‌مادانگ  برگزار نمی‌شد که باتدبیر هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو دوره‌های آموزشی این رشته پرطرف‌دار تکواندو از امسال به‌صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود تا مربیان و داوران بیشتری از فرصت دانش‌افزایی در این رشته مهیج و فنی برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه استان اردبیل در سال جاری در تقویم آموزشی فدراسیون تکواندو میزبان دوره آموزشی منطقه‌ای درجه 3 هان‌مادانگ انتخاب شده بود گفت: این دوره آموزشی با حضور 39 نفر از استان‌های اردبیل و گیلان در 4 الی 7 بهمن‌ماه در خانه تکواندو استان اردبیل برگزار شد.

وی گفت: قبولین این دوره آموزشی می‌توانند در مسابقات هان‌مادانگ کشوری به قضاوت بپردازند.

 

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد