سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 97625
|
19:22 - 1401/11/08
نسخه چاپی

معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

جشنواره‌های فجر، نویدبخش رویدادهای بی‌نظیر است

جشنواره‌های فجر، نویدبخش رویدادهای بی‌نظیر است
معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از توانمندسازی و کارآفرینی جوانان در عرصه‌های فرهنگی و هنری خبر داد و گفت: اثار ارسالی به جشنوار های فجر، نوید بخش برگزاری نویدبخش رویدادهای بی نظیر در کشور است.

به گزارش سبلان ما ، سیدمحمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز در آئین تکریم و معارفه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل که در تالار بیضای اردبیل برگزار شد، گفت توانمندسازی و آموزش‌های رایگان فرهنگ و هنر در نقاط دورافتاده و مرزی و کارآفرینی و اشتغالزایی برای آموزش دیدگان فرهنگی و هنری از جمله اولویت های وزارت فرهنگ و ارشاد است.

وی به لزوم توجه به سرمایه‌های انسانی در حوزه فرهنگ و هنر را متذکر شد و گفت: سرمایه‌های انسانی از جایگاه مهمی برخوردار هستند.

هاشمی به مقایسه مدیران در رده‌های مختلف اشاره کرد و گفت: کشف استعدادها، توانمندسازی  و ارائه به جامعه از ویژگی‌های یک مدیر فرهنگی و هنری است.

وی از تمرکز زدایی به عنوان مهمترین اولویت برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد نام برد و گفت: در صدد هستیم با برنامه‌ریزی منسجم و دقیق  اعتبارات و امکانات را از مرکز به کلان شهرها سوق دهیم تا بسیاری از نوابغ هنری در شهرها و روستا کشف و شکوفا شوند.

جشنواره فجر پرشور و باشکوه برگزار خواهد شد

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با محکوم کردن توطئه های دشمنان در جنگ ترکیبی گفت: امروز دشمن درصدد است تا با تحقیر، تحریم و تضعیف جشنواره‌های کشور، قلب هنرمندان را نشانه بگیرد تا با کم اهمیت جلوه دادن جشنواره های پیش رو از شکست در فتنه اخیر انتقام بگیرد.

وی به آثار و برنامه‌های ارسالی به دبیرخانه جشنواره‌های فجر اشاره کرد و گفت: بر خلاف ادعای غربی ها و غرب زده ها، استقبال هنرمندان و هنرآفرینان از جشنواره های فجر نویدبخش برگزاری  رویدادهای کم نظیر است.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد