سرویس: ورزشی
کد خبر: 97656
|
12:54 - 1401/11/10
نسخه چاپی

سرپرست دیوان محاسبات اردبیل:

ورزش در جامعه رایگان شود

ورزش در جامعه رایگان شود
سرپرست دیوان محاسبات اردبیل با انتقاد از ترک فعل برخی مسئولان دستگاه اجرایی ورزش و جوانان برای ایجاد ورزش رایگان در جامعه، گفت: بیش از شش سال است که با بی تدبیری و عدم مدیریت صحیح مسئولان مربوطه، تنها استخر سرپوشیده مشگین شهر تعطیل شده است.

به گزارش سبلان ما ، عقیل شکری سرپرست دیوان محاسبات استان اردبیل  ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور مسئولان ورزش و جوانان برگزار شد با انتقاد از ترک فعل برخی مسئولان دستگاه اجرایی ورزش و جوانان برای ایجاد ورزش رایگان در جامعه، گفت: بیش از شش سال است که با بی تدبیری و عدم مدیریت صحیح مسئولان مربوطه، تنها استخر سرپوشیده مشگین شهر تعطیل شده و جوانان این شهرستان از ورزش شنا محروم شده‌اند.

وی به ورود حسابرسان دیوان محاسبات به ماجرای تعطیلی استخر مشگین شهر اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی صحیح برای تسریع در تکمیل این پروژه مهم تا پایان سال توسط ورزش و جوانان ضرورت دارد.

سرپرست دیوان محاسبات اردبیل در ادامه ضمن تاکید بر رعایت قوانین، انجام صحیح وظایف محوله و تسهیل شرایط برای بهره‌مندی هرچه بهتر و بیشتر مردم از امکانات ورزشی، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌ها، نیروی انسانی و ورزشکاران توانمندی که در سطح استان وجود دارد، اداره کل ورزش و جوانان برای ارتقای جایگاه ورزشی استان تلاش کنند.

 سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان ضمن ارائه گزارشاتی در حوزه مختلف ورزشی و جوانان با تقدیر از حمایت های دیوان محاسبات، گفت: استخر مشگین شهر بعنوان خواست و مطالبه اهالی منطقه، تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد