سرویس: سیاسی
کد خبر: 97683
|
16:07 - 1401/11/12
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

پیشرفت‌های خیره کننده ایران مدیون مقاومت ملت است

پیشرفت‌های خیره کننده ایران مدیون مقاومت ملت است
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل پیشرفت‌های ایران اسلامی در همه ابعاد را متذکر شد و گفت: دستاودهای نظام و انقلاب در سایه مقاومت 44 ساله ملت برابر استکبار است.

به گزارش سبلان ما ، آیت‌الله سید حسن عاملی  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان که در مصلی اردبیل برگزار شد به تبیین ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پرداخت و گفت: همه مسئولان باید نسبت به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه تلاش کنند.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه نباید این هزینه‌های انقلاب اسلامی فراموش کنیم، گفت: روحانیت معظم بیشتر از همه اقشار برای انقلاب قربانی داده اند، دیگر چهره‌ها و شخصیت‌های برجسته‌ای همچون شهید قاضی و اشرفی اصفهانی و شهدای محراب را نخواهیم یافت.

وی به جنگ تحمیلی هم اشاره کرد و گفت: جنگ تحمیلی نیز هزینه‌های زیادی به کشور ما تحمیل کرد در حالی که دشمنان خارجی و ارتجاع عرب نیز در کنار صدام ایستاده بودند، ملت ما در مقابل آنها ایستادگی کرد.

امام جمعه اردبیل با اشاره به اهانت‌های برخی نشریات غربی علیه مقدسات مسلمانان گفت: این جنایت‌ها و علل آن باید به مردم و جوانان بازگو و تبیین شده و به ملت گفته شود که چرا سال‌ها دشمن ما را تحریم کرده است.

آیت الله عاملی  به اقدامات دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ۴۴ سال بر کشور ما فشار آورده‌اند و امروز دنیا متعجب است که ملت بزرگ ایران چقدر استوار ایستاده است و این مقاومت ارزشمند است.

وی خاطرنشان کرد: ملت ما دو عظمت بزرگ دارد که در تاریخ ماندگار خواهد ماند؛ یکی این است که ملت درمقابله با جنگ روانی و سیاه نمایی دشمن استوار مانده است و عظمت دیگر ملت ما پایداری ومقاومت در محاصره اقتصادی است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل یادآورشد: تحریم‌ها و فشارهای امروز دشمن یادآور شرایط مسلمانان در شعب ابی طالب است و امروز که سازمان ملل باید از حقوق ملت‌ها دفاع کند، به وظیفه خود عمل نمی‌کند.

آیت الله عاملی تصریح کرد: مقاومت ملت ما در مقابل دشمن، بی نظیر است وامروز باید مدیران با تمام توان برای ملت خدمت کنند.

وی با بیان اینکه زمینه سرمایه گذاری در استان فراهم است، گفت: مدیران بدانند که یا باید مدیر نباشند و مسئولیت را قبول نکنند یا به محض قبول مسئولیت، با جدیت کار و تلاش کرده و دشمن را مایوس کنند.

در این مراسم سید حامد عاملی استاندار اردبیل نیز به ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته از ابتدای سالجاذی تا کنون پرداخت و گفت:یادواره سه هزار و چهارصد شهید استان به شکل کنگره ملی برگزار خواهد شد و انتظار می رود همه دستگاهها در این زمینه همکاری کنند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد