سرویس: سیاسی
کد خبر: 97693
|
15:27 - 1401/11/13
نسخه چاپی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

انقلاب اسلامی، طلایه‌دار جریان معنویت در عالم است

انقلاب اسلامی، طلایه‌دار جریان معنویت در عالم است
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه دشمنان در طول این ۴۴ سال از هیچ کوششی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران دست برنداشته‌اند، گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران تنها طلایه‌دار نهضت جریان معنوی در عالم است.

به گزارش سبلان ما ، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ظهر امروز  در نشست با خبرنگاران علت اصلی ترس و دشمنی استکبار و زورگویان دنیا با انقلاب اسلامی را  فرهنگ غنی و گفتمان قوی آن عنوان کرد و گفت:  هر جا صدای انقلاب ایران به آنجا رسیده تحول عظیمی در آنجا رخ داده است.

وی اظهار کرد: بر همین اساس دشمنان به ویژه آمریکای جهانخوار تلاش می‌کنند تا صدای الهی و حق و فرهنگ غنی انقلاب به گوش جهانیان نرسد چون صدای و فرهنگ غنی انقلاب اسلامی ایران باعث برملا شدن اهداف شیطانی آنها شده و منافع آنها در سراسر دنیا را به خطر می اندازد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: انقلاب تمدن ساز اسلامی ایران در برهه‌ای از زمان به پیروزی رسید که قدرت‌های بزرگ جهان از جمله آمریکا و اتحاد جماهیر شوروی پایان تاریخ بشر را اعلام کرده بودند و به دنبال حذف دین از تمامی مناسبات زندگی بشری از جمله در حوزه های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و بهداشتی بودند.

وی گفت: در چنین موقعی انقلاب اسلامی ایران با کمک خدای بزرگ و مهربان، رهبری امام گونه و مدبرانه حضرت امام (ره) و حمایت مردم به پیروزی رسید و خط بطلانی بر نظریه و ترفندهای استکبار کشید و در نبرد تمدنی بر دنیای استکبار غلبه کرد.

حجت الاسلام جعفرزاده با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی ایران نگاه تک بعدی و تک فرهنگی دنیای استکبار شکست خورد، ادامه داد: امروز نیز جهان غرب می‌خواهد با سلطه فرهنگی زمینه تسلط بر سایر کشورها را فراهم کند.

انقلاب اسلامی تنها طلایه‌دار جریان معنویت در عالم است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه دشمنان در طول این ۴۴ سال از هیچ کوششی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران دست برنداشته‌اند، گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران تنها طلایه‌دار نهضت جریان معنوی در عالم است.

وی با اشاره به خدمات انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها، افزود: مبارزه با استکبار، ازبین رفتن وابستگی، کسب عزت و اقتدار ملی و تبدیل شدن ملت ایران به ملتی تأثیرگذار در معادلات بین المللی از جمله مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

این کارشناس مسائل فرهنگی اضافه کرد: هر زمان روحیه انقلابی، جریان مردمی و اعتماد مردم از حاکمیت فاصله گرفته ما ضرر کرده و ضربه خوردیم و تنها راه حل این مشکل برگشتن به آرمان‌های انقلاب و رهبری و حضور واقعی مردم در صحنه است.

وی گفت: با اینکه نهادهای مختلفی در کشور در حوزه فرهنگ فعالیت می‌کنند، اما سازمان تبلیغات اسلامی تلاش می‌کند تا تمامی برنامه‌ها با محوریت مردم انجام شود تا منجر به جریان سازی فرهنگ دینی در جامعه گردد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه این سازمان بر اساس اولویت ابلاغی مقام معظم رهبری حرکت می‌کند، اضافه کرد: جهاد تبیین، تکثر نسلی و جوانی جمعیت، ارتقای هویت دینی و فرهنگی جامعه و عمق بخشی به نظام اندیشه جامعه از جمله اولویت‌های تبلیغات اسلامی است.

حجت‌الاسلام جعفرزاده با اشاره به فعالیت یکهزار و ۴۴۰ هیات مذهبی، ۱۳۵ خانه قرآن، ۴۸ موسسه قرآنی و ۴۵ انجمن اسلامی در نقاط مختلف استان اردبیل ادامه داد: برنامه‌های متنوع فرهنگی و دینی و قرآنی در طول سال در مناسبت‌های مختلف در استان با محوریت مردم برگزار می‌شود.

امسال مراسم اعتکاف در ۳۰ مسجد استان اردبیل برگزار می‌شود

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۴۰۰ مسجد در نقاط مختلف استان اردبیل وجود دارد، گفت: امسال مراسم معنوی اعتکاف در ۳۰ مسجد استان اردبیل برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه بر اساس آمارها اقبال مردم به دین داری در جامعه ایران افزایش یافته است، افزود: امروز تبلیغات اسلامی استان جوابگوی مطالبات قرآنی مراجعه کنندگان نیست.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱ هزار مبلغ و مبلغه در مناسبت های مختلف به نقاط مختلف استان اردبیل اعزام شده اند، اظهار کرد: در کنار ریزش ها چندین برابر رویش داشته‌ایم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: یکی از عمده مشکلات این سازمان کمبود بودجه است که امیدواریم با کمک نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان اعتبار تخصیصی به این سازمان افزایش یابد.

حجت‌الاسلام جعفرزاده با اشاره به نقش خبرنگاران و رسانه ها در تنویر افکار عمومی اضافه کرد: خبرنگاران در صف اول جنگ با دشمنان قرار دارند و باید با امید آفرینی در جامعه دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی ایران را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بگذارند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد